1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. جدول قیمت جدید خودروهای داخلی در بازار تهران امروز چهار‌شنبه 23 آبان

جدول قیمت جدید خودروهای داخلی در بازار تهران امروز چهار‌شنبه 23 آبان

23 آبان 1397
  • 0

در شرایطی که قیمت جدید خودروهای داخلی در کارتابل ستاد تنظیم بازار خاک می‌خورد، گویا مجموعه رفتارهای پوپولیستی اجازه اعلام قیمت‌ها را نمی‌دهد و این موضوع، سرگردانی مشتریان و خودروسازان را در پی داشته است.

 جدول قیمت جدید خودروهای داخلی در بازار تهران امروز چهار‌شنبه 23 آبان

با تغییر مرجع قیمت‌گذاری خودرو از شورای رقابت به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و ستاد تنظیم بازار، مشتریان و خودروسازان منتظرند قیمت‌های جدید اعلام شود تا هر دو طرف مصرف‌کننده و تولیدکننده، تکلیف خود را بدانند.آن طور که از سازمان حمایت خبر می‌رسد، کارشناسان این سازمان با بررسی اسناد و مدارک خودروسازان، نسبت به کشف قیمت جدید خودروها اقدام و لیست قیمت‌ها را به ستاد تنظیم بازار ارسال کرده‌اند. با وجود آنکه چند هفته‌ای از ارسال قیمت جدید خودروها به ستاد تنظیم بازار می‌گذرد، این ستاد هنوز اقدامی در راستای اعلام قیمت‌ها انجام نداده و مشخص نیست چه زمانی سکوت خود را خواهد شکست.

ولی در همین راستا بازار خودرو بیکار ننشسته و با توجه به اینکه قیمت‌های جدید از سوی خودروسازان بزودی اعلام خواهد شد، پیش دستی کرده و کماکان سیر صعودی قیمت را طی می‌کند هرچند که بازارهای سکه و ارز این روزها با ریزش قیمت مواجه شده‌اند.


استعلام قیمت خودروهای داخلی از بازار تهران و کرج :


 جدول قیمت جدید خودروهای داخلی در بازار تهران امروز چهار‌شنبه 23 آبان



نظرات