1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. تذکر نمایندگان مجلس به وزیر صنعت در مورد اختلال سایت های فروش خودرو

تذکر نمایندگان مجلس به وزیر صنعت در مورد اختلال سایت های فروش خودرو

30 مرداد 1397
  • 5

به گزارشی از خانه ملت، سیده فاطمه ذوالقدر به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر صنعت متذکر شدند که به منظور شفاف سازی در افکار عمومی و رفع مشکلات بعدی در بازار خودرو اقدامات لازم برای رفع اخلال سهوی یا عمدی در سایت های فروش خودرو داخلی را انجام دهند.

 نمایندگان مجلس به وزیر صنعت برای رفع اخلال سایت های فروش خودرو تذکر دادند

فروش اینترنتی خودروها همواره با یک سناریوی تکراری بالا نیامدن سایت های فروش همراه است ودر همان روز و یاهفته های بعد شاهد آن هستیم که بر اساس تخلفی عدم دسترسی به سایت رخ داده و بازار سیاهی در فروش خودروهای صفر ایجاد می کند که مشکلات بیشماری را در بازار و برای متقاضیان واقعی خودرو ایجاد کرده است.

بر این اساس در روز جاری نیز فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اطلاع رسانی عمومی گردید ولی علیرغم تلاش های مکرر سایت ایران خودرو به هیچ وجه بالا نیامد و امکان دسترسی برای متقاضیان واقعی خودرو جهت پیش ثبت نام میسر نشد.

بر این اساس فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس به شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت متذکر شدند که به منظور شفاف سازی در افکار عمومی و رفع مشکلات بعدی در بازار خودرواقدامات لازم برای رفع اخلال سهوی یا عمدی در سایت های فروش خودرو داخلی را انجام دهند.



نظرات

  • محراب محراب (3 شهریور 1397 ساعت 08:05)

    چرا مثل سراتو یه مبلغی رو چک نمی گیرن که قابل عرضه تو بازار نباشه و بازار سیاه جمع شه دست دلالها کوتاه شه؟ خب معلومه دست خودشونه دیگه!

  • ایرانی متعصب ایرانی متعصب (1 شهریور 1397 ساعت 13:18)

    آخه ما فکر کردیم دیگه انقدر هرکه به هرکه است اصلا کسی جرأت نمی کنه به ایران خودرو چیزی بگه باز باید به این خانم آفرین گفت ! همینه میگن غیرت به زن ومرد نیست .میدونیم اثرث نداره ولی بازباید آفرین گفت!

  •  مهم نیست مهم نیست (31 مرداد 1397 ساعت 15:15)

    دقیقا همینطوره،هربار خواستیم ثبت نام اینترنتی بکنیم تاخودروی ۱۵ ساله خود را با حقوق بازنشستگی تعویض کنیم بهیچوجه نتوانستیم ، پس چه کسانی صاحب این خودروها میشوند؟احتکار و رانت و پارتی ایران خودرو پدر ملت را درآورده و مهم اینکه ایران خودرو از اَبَر قدرت امریکا هم بالاتره.نماینده مجلس هم یه اظهار نظری میکند عمل کو؟ رسیدگی کو؟ این که منهم میتوانم تذکر بدهم ولی ایران خودرو در وقاحت بالاتر از این حرفاست.

  • هادی هادی (30 مرداد 1397 ساعت 22:06)

    نگران نباش خانم نماینده خودرو گیر اونی ک باید اومد همشو عده ای خاص بردند مردم ک کاره ای نیستن مضحکه دست عده ای مریض بی خدا

  • کیان کیان (30 مرداد 1397 ساعت 11:55)

    این تذکر ها هم برای سرگرم کردن و اینه که بگن بابا یه سری هم اعتراض کردن و دیگه همه دستشون تو یه کاسه نیست خانم ذوالقدر مرسی از این که یه چیزی گفتی که نگن لالی
    طرف رو برای 100 هزار تومان میندازین زندان ناموسش رو زندگیش رو به خطر میندازین بعد 3000 میلیارد میره هیچکس پیگیری نمیکنه بسه دیگه تظاهر