1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. آیا کرمان موتور همانند سایپا از افزایش قیمت پشیمان می‌شود؟

آیا کرمان موتور همانند سایپا از افزایش قیمت پشیمان می‌شود؟

13 دی 1396
  • 5

در حالی که طی هفته‌های قبل، سایپا افزایش قیمت 14 میلیونی سراتو را باطل کرده بود، کرمان موتور نیز گویا چنین برنامه ای را در دستور کار خود می‌بیند و قصد عقب‌نشینی دارد.

 آیا کرمان موتور همانند سایپا از افزایش قیمت پشیمان می‌شود؟

با توجه به این که صبح امروز تصاویری از بخشنامه جدید قیمت محصولات هیوندای از سوی نمایندگی‌های کرمان موتور به دست خبرنگار "ایران جیب" رسید که خود این شرکت در واکنش به این خبر، منکر افزایش قیمت بوده و در اطلاعیه‌ای اعلام میکند که هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت ندارد!

امرالله امینی کارشناس صنعت خودرو نیز با تاکید بر ضرورت کاهش قیمت خودروهای وارداتی با باز شدن ثبت سفارش، خواستار برخورد وزارت صنعت، معدن و تجارت با گران‌فروشی برخی واردکنندگان خودرو شد.

این واکنش کرمان موتور حاکی از آنست که قیمت‌ها در روزهای آینده تغییر خواهد کرد.

 آیا کرمان موتور همانند سایپا از افزایش قیمت پشیمان می‌شود؟

 آیا کرمان موتور همانند سایپا از افزایش قیمت پشیمان می‌شود؟



نظرات

  • Iran Iran (14 دی 1396 ساعت 19:34)

    اگر اندکی غرور دارید اگر برای خودتان و پولتان ارزش قائل هستید به هیچ عنوان زیر بار زور نروید اینها اگر نتوانند بفروشند بیچاره می شوند.

  • فرهاد فرهاد (13 دی 1396 ساعت 15:32)

    دوست عزیز ، وقت بخواین یه چیزی ارزون بشه ، باید هزینشو پرداخت کرد،هزینشم اینه که یه مدت نخرید.در ضمن کسی اصلا نگفت نخرید، بخرید، خودروی صفر نخرید فقط.همین الانشم تو خود تهران ظرفیت خودرو ها 9 برابر خیابوناست(منبع معتبر)بنابراین خودرو غیر صفر تمیز برای خریدن زیاده

  • داریوش داریوش (13 دی 1396 ساعت 13:39)

    چجوری نخریم ماشین جزء نیازهای یک خونواده است نخریدن اصلا منطقی نیست
    بازار انحصاری همینه دیگه تا کی نخری آخرش مجبور میشی بخری چون اگه امروز نخریدی فردا از نخریدن دیروزت پشیمونی وای به حال اینکه ۱ سال صبر کنی

  • کیومرث کیومرث (13 دی 1396 ساعت 11:54)

    احتمالا عزیزان کرمان موتوری با شنیدن اخبار این روزها و تصور اینکه این اغتشاش ها بستر مناسبی برای گرانفروشی است، از فرصت سوء استفاده کرده و قیمت را تا حد امکان افزایش داده اند.

  • امیر رضا امیر رضا (13 دی 1396 ساعت 11:33)

    واقعا همش داریم اعتراض میکنیم که چرا گرونه و چرا خودروسازها اینجوری میکنن. خب آقا جان نخرییییییییین. سزای گرون فروش نخریدن است. قدرت و زور تو دست ماست چون این مشتریها هستن که باید پول به جیب خودرو سازها بریزن. نخرین تا بهتون زور نگن