1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. ایران بازار مناسبی برای تولید خودروهای لوکسژن است !

ایران بازار مناسبی برای تولید خودروهای لوکسژن است !

10 بهمن 1396
  • 1

مدیر بخش بین الملل لوکسژن با اشاره به تولید 240 هزار خودرو در سال و 2 کارخانه این برند گفت: بازار ایران بازار تولید است نه مونتاژ و واردات.

جفری چن، بازار ایران ایران را بازاری مناسب برای تولید دانست و گفت: ما در ایران ابتدا با CBU وارد می شویم و با سنجش مناسب بازار پروژه CKD را انجام خواهیم داد.

 ایران بازار مناسبی برای تولید خودروهای لوکسژن است !

وی در خصوص چگونگی انتخاب خودروها برای بازار ایران افزود: با بررسی بازار، خودروها را انتخاب می کنیم و بر اساس سلیقه ایرانی آپشن ها و امکانات را به وجود می آوریم و وارد فاز تولید خواهیم شد. بعد برای کنترل قیمت بررسی خواهیم کرد که کدام قطعات باید در ایران به تولید برسد و کدام یک به صورت وارداتی به بازار وارد شود.

عقیل مصطفایی مدیر بازاریابی و فروش آرمان موتور کویر نماینده رسمی لوکسژن در ایران، در خصوص وضع نمایندگی های برند لوکسژن در ایران گفت: استراتژی شرکت راه اندازی 20 نمایندگی در 16 کلان شهر است که تا کنون استان های مازندران، خراسان، آذربایجان شرق، فارس و اصفهان به عنوان نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش قطعی شده است و تا پایان سال 10 نمایندگی دیگر افتتاح خواهیم کرد.

وی افزود: با این شعار که "قبل از فروش محصول به مشتری به خدمات پس از فروش اندیشیده ایم" به استقبال بازار می رویم و تصمیم داریم به نقطه ای برسیم که خریداران خودروهای لوکسژن از دریافت خدمات فروش مناسب اطمینان داشته باشد.

در ادامه این نشست لارستانی مدیر خدمات پس از فروش لوکسژن با اشاره به مشکلات ساختاری در خدمات پس از فروش شرکت های ایرانی که نبود قطعات یدکی و کارشناسان خبره در تعیین ایرادات فنی است، گفت: با دو راهکار به رفع این معضلات پرداختیم که راهکار نخست سفارش گذاری مناسب و تامین قطعات مدل های موجود است و راهکار مهم تر آموزش و انتخاب کارشناسان خبره در حوزه خدمات پس از فروش است. به این صورت که کارشناسان را به کلاس های آموزشی 2 هفته ای در تایوان می فرستیم تا آموزش های مطابق با استانداردهای لوکسژن را دریافت کنند و سپس بصورت اصولی برای حوزه خدمات از آن کمک بگیرند.



نظرات

  • غزالی غزالی (11 بهمن 1396 ساعت 08:07)

    تورو خدا گند نزنین به سیستم بقیه .کار بیوفته دسته ایرانی فاتحش خوندست