1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. فداکاری ایران خودرو برای جلوگیری از افزایش قیمت !!!؟

فداکاری ایران خودرو برای جلوگیری از افزایش قیمت !!!؟

20 مرداد 1397
  • 15

علیرضا رشیدیان با بیان این که ایران خودرو با حفظ قیمت متحمل زیان شده افزود: این شرکت با توجه به ظرفیت، قدمت و تجربه ای که دارد به خوبی می تواند شرایط فعلی تحریم را تبدیل به فرصتی برای جوانان ایرانی برای طراحی و تولید خودروهای استاندارد و منطبق با خواسته های مردم کند.

 فداکاری ایران خودرو برای جلوگیری از افزایش قیمت !!!؟

وی با اظهار این که ایران کشوری است که تجربه تحریم را داشته و با توجه به این که شرایط تحریم جدید در فضای بین المللی بسیار متفاوت از دوره گذشته است گفت: در این دوره اتحادیه اروپا و حتی کشورهای شرقی همراه آمریکا نیستند.

رشیدیان تلاش ایران خودرو برای بهینه سازی و تغییر خودروها متناسب با نیاز جامعه را قابل تقدیر دانست و گفت: درحال حاضر نیز این شرکت توانسته از ظرفیت طراحان و تولیدکنندگان داخل به خوبی استفاده کند.

وی به جایگاه خاص ایران خودرو خراسان در صنعت خودرو کشور و نقش آن در توسعه منطقه خراسان اشاره کرد و گفت: تجهیزات، مهندسان و مدیران این شرکت بسیار با استعداد و توانمند هستند.

استاندار خراسان رضوی افزود: با حمایت هایی که از زمان احداث این کارخانه صورت گرفته، محصولات تولیدی آن در مقایسه با سایر خودروهای مشابه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی اظهار امیدواری کرد: با افزایش ظرفیت ها در ایران خودرو خراسان، این کارخانه نقش بالاتری را در تولید و صادرات به بازار کشورهای همسایه ایفا کند.



نظرات

  • علی علی (21 مرداد 1397 ساعت 09:13)

    سلام مهدی جان دست مرزا اینا خوب اومدی همشون با دلالا دستشون تو هم با هم میخورن فک میکنن مردم خرند نه الان بچه یک ساله اندازه یک ادمه 50ساله حالیشه

  • elyas elyas (21 مرداد 1397 ساعت 09:11)

    من شش ماهه دارم برای ثبت نام سوزوکی ویتارا زور میزنم ولی نمیشه .میگن برو از بازار ازاد بخر.نمیدونم پیش فروشاشو کی میبره یا با کی سهیم شدن.

  • عرفان عرفان (21 مرداد 1397 ساعت 08:20)

    با سلام،
    ای مردم غیور ایران بیایید با نخریدن خودروهای نو ،به این استعمار و نامردمی های خودروسازان و حمایت کننده ای اونها پایان بدید.خودتان که شاهد هستید ماشین ها روی دست نمایشگاه داران مونده و التماس مشتری میکنند.

  • عرفان عرفان (21 مرداد 1397 ساعت 08:16)

    آقا تا الان هر ---- به این صنعت زدید بسه دیگه. تورو خدا ولمون کنید.خجالت هم خوب چیزیه،تا کی میخواهید این خودروهای بی کیفیت آدم کش را با حمایت یکسری گروه های خاص از خدا بی خبر به خورد مردیم بدید.برید از مالزی و کره یاد بگیرید.

  • علی علی (20 مرداد 1397 ساعت 22:01)

    ایران خودرو که از این تحریمها قند تودلش اب شده وای برمردم

  • علی علی (20 مرداد 1397 ساعت 21:43)

    بسه دیگه ممنون خخخخخ

  • مسعود مسعود (20 مرداد 1397 ساعت 21:19)

    ماشینی که قرار بود شش ماهه بگیرم 10 ماهه خبری نیست افزایش قیمت دادن ولی بازم از این کلاهبرداها خبری نشد از دیوار مردم بالا رفتن خیلی با شرف تر از این کارای ایران خودرو هست

  • علی جلیلیان علی جلیلیان (20 مرداد 1397 ساعت 21:04)

    ایران خودروهنوزخودروی که باید دراردیبهشت تحویل میداد.هنوزتحویل نداده.ومنتظر فرصتی است که خودروی بی کیفیت وبا نقص ویاحتی اصلا پول مردم را --------- وخودروی درکارنباشد. کی بداد مردم می رسد.مدیران ------ درایران خودرو جمع شده اند.

  • بهنام بهنام (20 مرداد 1397 ساعت 17:42)

    فداکاری نمیکنه دمار از روزگار پرسنلش در میاره، مدیران و روئساش که مثل همیشه تا زیر گلوشون دریافتی دارند و اصلا نمی فهمند کمبود و نداری چیه، هر چه فشار هست را به پرسنل میارند تا بتونن هم خودشون دریافتی خوبی داشته باشند و هم تابلو بسازند برای همین تیتری که زدین، فداکاری، از همه چیز پرسنل کم میکنند، انگار فقط خودشون آدم هستند و پرسنل زحمتکش فقط برده، هیچکسی هم نیست به دادشون برسه، هیچکس، فقط ای کاش بازرسی درست و حسابی وجود داشت تا روشن بشه چه ها که در این شرکت نمیکنند.

  • ناصری ناصری (20 مرداد 1397 ساعت 17:19)

    لطفا خفه شو. بیشتر از این مردم ایران را زجر نده.

  • S.m S.m (20 مرداد 1397 ساعت 15:50)

    رهبر و زیرمجموعه آن در تمام سال ها پشتیبان مردم بودند و این گونه ضررها را به جان خریده اند

  • در جستجوی ماشین در جستجوی ماشین (20 مرداد 1397 ساعت 15:50)

    آخی دلم کباب شد ایران خودرو که پژو رو میده ۶۰ تومن البته تو بازار آزاد مردم رو چی فرض کردن؟

  • جاسم خان جاسم خان (20 مرداد 1397 ساعت 14:59)

    ما را به خیر تو کاری نیست ، شر نرسان .
    ایران خودرو و مدیرانش با افزایش تولید و پیش فروش فوری و جلوگیری از احتکار خودروها در انبارهادقیقا منطبق با خواسته های ملت ایران در حال خدمت کردن به مردم است . ما قدر دان این همه خدمت شما هستیم . بتونیم جبران کنیم .

  • مهدی مهدی (20 مرداد 1397 ساعت 14:46)

    چرا بابا مردم ما اینقدر فراموشکارند اولین شرکتی که قیمتهای خود را افزایش داد ایران خودرو بود ودر ضمن ایران خودرو محصولات خود را به قیمت آزاد که هیچکس نمیتونه خریداری کنه به بازار عرضه میکنه وبرای رد گم کنی هر چند وقت ثبت نام انجام میده که بیشتر ثبت نام کنندگان همان شرکتهایی هستند که زیر نظر خود ایران خودرو خریدها را انجام می دهند وتعداد کمی از مصرف کنندگان موفق به ثبت نام می شوند .واگر شما به هر نمایندگی بروید فروش آزاد همه نوع تولیدات ایران خودرو موجوده ، وکسایی که تشکر کرده اند در سود ایران خودرو شریکند که برای افزایش مرحله بعد این شرکت برنامه ریزی می کنند .
    ای مردم آگاه باشید که که چه بلایی به سرتان میاورند ومنت هم سرتان می گذارند.

  • حسین حسین (20 مرداد 1397 ساعت 12:13)

    آقا تا الان هر ---- به این صنعت زدید بسه دیگه. تورو خدا ولمون کنید.