1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. رتبه اول فروش در ایران ؛ رنو کولئوس 2017

رتبه اول فروش در ایران ؛ رنو کولئوس 2017

13 آبان 1396
  • 2

آمار فروش شش ماهه گذشته بازار خودروهای وارداتی نشان می دهد که پنج محصول رنو در صدر پرفروش ترین خودروهای این بخش از بازار قرار دارند.

 رتبه اول فروش در ایران ؛ رنو کولئوس 2017

بر اساس آمار ارائه شده از سوی رئیس انجمن واردکنندگان خودرو، در شش ماهه نخست سال جاری شرکت نگین خودرو با واردات برند رنو، رتبه یک واردات خودرو را در کشور از آن خود کرد. نگین خودرو با کسب 32 درصد سهم واردات در شش ماهه نخست سال 1396 رشد چشم گیر 20 درصدی سهم بازار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته را به همراه داشته است.

 رتبه اول فروش در ایران ؛ رنو کولئوس 2017

کولئوس و تلیسمان، رهبر بازار کراس اوور و سدان

5 محصول برتر و پرفروش رنو در بازار ایران به ترتیب شامل کولئوس، تلیسمان، کپچر، داستر و سیمبل از دو سگمنت سدان و کراس اوور هستند. براساس آمار فروش شش ماهه نخست سال جاری، رنو کلئوس و رنو تلیسمان در رتبه اول و دوم فروش خودروهای وارداتی قرار دارند. دو گل سر سبد و پر فروش بازار وارداتی ها یعنی رنو کولئوس و تلیسمان هردو بر اساس زبان طراحی جدید رنو طراحی شده اند و الهام بخش طراحی محصولات آینده این برند خواهند بود.

کولئوس با تکیه بر پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر و جعبه دنده 7 سرعته و سیستم انتقال نیرو دو دیفرانسیل 4WD توان خود را به عنوان یک کراس اوور پرقدرت با هندلینگ فوق العاده به اثبات رسانده است. تلیسمان با تکیه بر ظاهری لوکس و شکیل و پیشرانه های توانمند به قدرت 190 اسب بخار 4 سیلندر توربو و گیربکس 7 سرعته دوکلاچ، در کنار قیمت بسیار رقابتی توانست به سرعت در میان خریداران جا باز کند. آخرین قیمت دقیق شرکتی تلیسمان 201 و کولئوس 218 میلیون تومان بود که بصورت نقدی و اقساطی از سوی نگین خودرو عرضه می شود.

با این تفاسیر نگین خودرو که براساس آخرین آمار واردات خودرو، توانسته گوی سبقت را از هیوندای و کیا و سایر رقبای خود بگیرد و در رتبه نخست شرکت های واردکننده بنشیند، اکنون صدرنشین فروش در دو سگمنت: SUV با رنو کولئوس، و سدان با خودروی زیبای تلیسمان است.

 رتبه اول فروش در ایران ؛ رنو کولئوس 2017



نظرات

  • فرزاد فرزاد (13 آبان 1396 ساعت 15:32)

    آخه با این اوضاع پول ملی مزخرف و نرخ بی در و پیکر ارز در کشور و تعرفه‌های کذایی، واردات و فروش این خودروها که در واقع باید اقتصادی و مناسب عموم مردم باشند که نیست، چه لطفی برای ما دارد جز حسرت!

  • موسی موسی (13 آبان 1396 ساعت 10:48)

    به نظرم ماشین های بسیار خوبی شدند این رنو ها ، تازه اگر مگان رو هم وارد کنند با قیمت مناسب دیگه حرفی برای بقیه وارداتی ها نمی مونه