1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. مدیرعامل سیتروئن:تولید زانتیای از رده خارج در ایران را فراموش کنید

مدیرعامل سیتروئن:تولید زانتیای از رده خارج در ایران را فراموش کنید

25 بهمن 1395
  • 2

مدیرعامل سیتروئن در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارید مانند گذشته که زانتیای از رده خارج را به ایران آوردید و همچنان محصولات قدیمی را در ایران تولید کنید؟ گفت: گذشته را کنار بگذارید و به آینده نگاه کنید.

لیندا جکسون امروز در حاشیه چهارمین همایش صنعت خودرو با اشاره به اینکه هنوز مدل خودروهایی که قرار است در همکاری با سایپا تولید شود مشخص نیست، اظهارداشت: بحث‌ها هنوز در مورد مدل این ٣ خودرو ادامه دارد و پس از مشخص شدن، اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارید مانند گذشته که زانتیای از رده خارج را به ایران آوردید و همچنان محصولات قدیمی را در ایران تولید کنید؟ گفت: گذشته را کنار بگذارید و به آینده نگاه کنید.

جکسون در پاسخ به این سوال که با توجه به قیمت بالای خودروهای سیتروئن دراروپا، چطور می‌خواهید به تولید 150 هزار دستگاه در سال برسید؟ گفت: ما هنوز نگفته‌ایم چه محصولی و با چه قیمتی می‌خواهیم ارایه کنیم؛ باید صبر کنیم و ببینیم چه مدلی با چه خصوصیاتی وارد بازار می‌شود.

به اعتقاد جکسون، هر مدلی که وارد بازار ایران می شود قطعا با بازار ایران ارتباط موضوعی خواهد داشت و قیمتی مناسب برای این بازار دارد.

کومار قائم مقام اجرایی شرکت پژو سیتروئن در آفریقا و خاورمیانه نیز در این نشست، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا خودروی سی 4 قرار است در ایران تولید شود؟ گفت: عرضه این محصول ارتباطی به خط تولید کاشان و همکاری با سایپا ندارد.

وی در مورد همکاری همزمان پژو سیتروئن با ایران خودرو و سایپا گفت: این همکاری فرصتی را برای قطعه سازان ایجاد می‌کند؛ قطعه‌سازان قطعات مشترک تولید می‌کنند و برای همین ارزش افزوده آنها بالا می رود؛ علاوه بر این، قیمت محصول نیز در بازار پایین‌تر می‌ آید.

کومار به برنامه پژو سیتروئن در منطقه آفریقا و خاورمیانه پرداخت و گفت: بر اساس برنامه ریزی این شرکت، تولید پژو سیتروئن در سال 2025 به یک میلیون خودرو خواهد رسید و 70 درصد این تعداد خودرو در منطقه تولید خواهد شد.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • محمد محمد (7 تیر 1396 ساعت 11:55)

    صنعت خودرو کشور دچار یه غده سرطانیه.هم خوب شدنی نیست و هم نمیخواهند که خوب بشود.

  • فرزاد فرزاد (25 بهمن 1395 ساعت 11:02)

    تو رو خدا بزک نمیر بهار میاد!؟
    الان,مون چیه که آینده،مون چی باشه!