1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. صادارت محصولات جدید ایران خودرو در بازار عراق

صادارت محصولات جدید ایران خودرو در بازار عراق

6 اسفند 1396
  • 0

ایران خودرو با صادرات محصول 207 و پارس اتوماتیک به بازار عراق، توانست سهم خودرا دراین بازار توسعه دهد.

طلال حسین سلمان مدیرعامل شرکت اسکای دربازدید از خطوط تولید ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: تقاضای روزافزون مردم عراق برای خرید محصولات ایران خودرو، یک فرصت طلایی برای توسعه همکاری ها و فعالیت های دو کشور است.

 صادارت محصولات جدید ایران خودرو در بازار عراق

وی با اشاره به اینکه عراق یک بازار راهبردی برای ایران خودرو است، گفت: ایران خودرو با بهره گیری از روش های مدرن و فناوری های روز دنیا درتولید محصولات خود، توانسته است سهم مهمی از بازار عراق را به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل شرکت اسکای خاطر نشان ساخت: محصولات ایران خودرو از جهت کیفیت و ایمنی نسبت به سایر برندها در عراق برتری دارند و این در حالی است که مردم عراق بر این باورند که محصولات ایران خودرو بخصوص خودروی سمند دارای قابلیت های خوبی بوده و نیاز آنها را تامین می کند.

وی حضور در ایران خودرو را زمینه‌ساز بهره‌مندی از تجارب مدیران و کارشناسان این شرکت برای توسعه و رشد شرکت اسکای دانست و تاکید کرد: صنعت خودروسازی برای دولت عراق اهمیت فراوانی دارد، لذا این شرکت خواستار تداوم و گسترش همکاری ها برای تولید و عرضه محصولات جدید به بازار عراق است.

شرکت اسکای سازمان دولتی سیاستگذار در حوزه صنعت و تولید خودرو در عراق است و شرکت نبع زمزم(نماینده تولید و فروش محصولات ایران خودرو در عراق)تحت نظارت این سازمان فرایند تولید در عراق را اجرا می کند



نظرات