1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. قیمت خودروی دنا و تندر اتوماتیک آزاد شد

قیمت خودروی دنا و تندر اتوماتیک آزاد شد

21 اردیبهشت 1395
  • 1

رئیس شورای رقابت از آزادسازی قیمت دنا و تندر اتوماتیک در جلسه امروز شورای رقابت خبر داد.

 جک s5

رضا شیوا درباره جلسه امروز شورای رقابت به منظور تعیین تکلیف قیمت برخی خودروها در سطح بازار اظهار داشت: امروز شورای رقابت در روند بررسی قیمت خودروها براساس گزارش کارشناسان تصمیم گرفت دو خودروی دنا و تندر اتوماتیک که در بازار رقیب دارند، از سیستم قیمت گذاری شورا خارج شوند.

وی با بیان اینکه امیدواریم بنا به قول خودروسازان با آزادشدن قیمت این دو محصول قیمت‌ آنها در سطح بازار ارزان شود افزود: شورای رقابت در دو هفته اخیر مشغول بررسی وضعیت قیمت دو محصول فوق بود و بعد از آن به بررسی و اعلام قیمت‌های جدید خودرو خواهد پرداخت.

رئیس شورای رقابت اضافه کرد: هنوز شرکت‌های خودروساز افزایش قیمت‌ها را اجرا نکردند و ما باید این موضوع را با ارسال آمار و ارقام به آنها اعلام کنیم.

شیوا تصریح کرد: امیدواریم از اول خرداد ماه قیمت‌های جدید از سوی شرکت‌های خودروساز اجرایی شود البته خودروسازان مختارند که افزایش قیمت‌ها را اعمال کنند یا نکنند چرا که ما مجوز سقف افزایش قیمت‌ها را به آنها اعلام کرده‌ایم.

وی در رابطه با بررسی پرونده رویه‌های ضدرقابتی در پذیرش و پخش پیام‌های بازرگانی در سازمان صدا و سیما که دیگر موضوع این جلسه بود، گفت: در این جلسه سوال و جواب‌‌هایی از سوی شاکی و اعضای شورای رقابت مطرح شد اما علیرغم دعوت شورا نماینده صدا و سیما در جلسه حضور نداشت اما طی یک نامه اعلام کرد که در جلسه آینده شورا حاضر و صحبت‌های خود بیان می‌کند.

شیوا در خصوص بررسی شکایت انجمن صنفی کارفرمائی خدمات فنی سکه و صرافان استان تهران از بانک مرکزی هم افزود: با توجه به توضیحات دو طرف شورا در نهایت شکایت مطروحه انجمن صنفی از بانک مرکزی را با ارزیابی مستندات مورد قبول نداست. به اعتقاد انجمن، بانک مرکزی رفتارهای تبعیض آمیزی را نسبت به شرکت های تضامنی و شرکت های سهامی خاص انجام می دهند که شورا این موضوع را تأیید نکرد.

 جک s5

منبع: تسنیم



نظرات

  • mj.king mj.king (21 اردیبهشت 1395 ساعت 12:15)

    مونتاژ کارا هی میگفتن ازاد کنید آزاد کنید تا ارزون بشه.......اگه حالا گرونترش نکردن...حالا ببینید...خو این یعنی چی؟ یعنی دروغ یعنی احمق فرض کردن مردم....بازم برید تو صف خرید!
    به امید نابودی مونتاژ کاران داخلی