1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. خودروهای DS آماده تصاحب سهم مناسب در بازار ایران

خودروهای DS آماده تصاحب سهم مناسب در بازار ایران

24 فروردین 1397
  • 1

سال 96 برای نماینده لاکچری ساز فرانسوی می توانست سال بسیار خوبی باشد زیرا محصولات زیبای DS در مدت بسیار کم توانسته بودند در بازار خودروهای وارداتی سهم خود را به خوبی جذب کنند.

سال 96 برای آرین موتور تابان نماینده رسمی DS در ایران بسیار خوب آغاز شد و فروش این برند با توجه به معرفی مدل های مختلف این خودرو و البته شرایط ویژه فروش، بسیار توسعه و رشد خوبی پیدا کرد.

 خودروهای DS آماده تصاحب سهم مناسب در بازار ایران

فروش آرین موتور تابان و محصولات DS در فصل بهار خوب و کارشناسان بازاریابی شرکت فکر می کردند در تابستان و نهایتا در پایان سال، رکورد فروش و سهم بازار خوبی را به نام خود ثبت می کنند.

بسته شدن سامانه ثبت سفارش تمام پیش بینی ها را به تعویق انداخت و البته با پیش بینی صحیح مدیران نماینده لاکچری ساز فرانسوی در ایران تعهدات این نماینده انجام شد اما برنامه ریزی های تیم بازاریابی و بازارسازی آرین موتور تابان باید تغییر می کرد تا سهم این مجموعه که در این مدت بسیار رشد خوبی را نشان می داد؛ به مخاطره نیافتد.

در شهریور ماه 96 پنجمین محصول دی اس وارد ایران شد و در یک ایرانگردی میزان توانایی آن در آب و هوای مختلف کشور مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.

تست 6 هزار کیلومتری دی اس7 در شرایط مختلف آب و هوایی ایران و به عبارتی دور کامل ایران، جهت بررسی سازگاری این شاسی بلند پرمیوم فرانسوی با شرایط جغرافیایی شهرهای مختلف کشور اعلام شد.

مدیر ارشد منطقه ای دی اس با بیان اینکه دی اس 7 تست های مختلفی را در 6هزار کیلومتر رانندگی در مسیرهای جاده ای ایران پشت سر گذاشته است، افزود: دی اس 7 در شرایط آب و هوایی، سوخت و رطوبت متفاوت بهترین عملکرد را از خود نشان داد و موتور توربوی 1600 سی سی این خودرو در ارتفاع مختلف شهرهای ایران توانست شرایط فنی قابل قبولی را به راننده ارائه کند.

به گفته مدیران DS، دی اس7 بیشترین سازگاری را با بنزین توزیع شده در ایران داشته است و کاربران در شتاب گیری و زمان روشن بودن کولر کمترین نوسان را در این خودرو تجربه کرده اند.

پس از DS5، DS3، DS5LS و DS6 پنجمین لاکچری فرانسوی می توانست فضای بازار خودروهای وارداتی را تغییر دهد. معرفی دی اس 7 در بهترین شرایط و در بهترین نقطه یعنی دومین نمایشگاه خودروی تهران انجام شد و میلیون ها طرفدار خودروهای لوکس و البته با کیفیت توانستند جدید ترین محصول زیبای فرانسوی را از نزدیک مشاهده کنند.

این خودروی شاسی بلند و زیبا به تنهایی غرفه دی اس را یکه تاز کرده بود.

اما بزرگترین مشکل یعنی مشکل واردات خودرو به دلیل بسته شدن سامانه رفع شد و حالا دیگر نوبت یکه تازی خودروهای لاکچری در خیابان های ایران است.

چنانچه مشکلی برای واردت در سال 97 رخ ندهد می توان پیش بینی کرد که 5 لاکچری دی اس بازار خودرویی کشور را تحت شعاع قرار دهند.



نظرات

  • بهنام بهنام (24 فروردین 1397 ساعت 13:54)

    با سلام
    تبلیغات این برند پر از فریب و نیرنگ است. محصولات این شرکت با توجه به میزان توانایی موتور و قوای محرکه و حتی طراحی آن بسیار گران است. و اصلا ارزش خرید در مقابل رقبای ان را ندارد.