1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. آغاز پرداخت خسارت به سربازان حادثه‌دیده در تصادف اتوبوس

آغاز پرداخت خسارت به سربازان حادثه‌دیده در تصادف اتوبوس

7 تیر 1395
  • 1

عباس فراشیانی با بیان اینکه در حادثه اتوبوس سربازان 23 نفر فوت و 22 نفر نیز به شدت مجروح شده‌اند، اظهار داشت: پرداخت غرامت فوت شدگان به ذینفعان آنان شروع و همچنان پی گیری مساله درمان سایر حادثه دیدگان این سانحه مرگبار هستیم.

وی افزود: اتوبوس مورد بیمه در زمان حادثه حامل 45 نفر از سربازان وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است که به غیر از فوت شدگان 13 نفر از مجروحان حادثه در بخش ICU بیمارستان شهید رجایی فارس بستری بوده و تعدادی از آنان وضعیت بسیار وخیمی دارند.

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع حادثه در محل تصادف حاضر و رسیدگی به این پرونده را شروع کرده ایم، تصریح کرد: اتوبوس مورد بیمه ،دارای بیمه نامه شخص ثالث بیمه ایران با پوشش تعهدات جانی شخص ثالث و حوادث راننده به میزان 2 میلیارد و 200 میلیون ریال و تعهدات مالی 55 میلیون ریال است که ما به طور حتم به تعهدات خود در این ارتباط در کوتاه‌ترین زمان ممکن عمل خواهیم کرد.

فراشیانی در مورد دلیل بروز این حادثه نیز گفت: طبق گزارش ارائه شده از سوی پلیس راهور ناجا این حادثه به دلیل خواب آلودگی راننده اتفاق افتاده است و همچنین در لحظه حادثه این اتوبوس مازاد بر تعداد ظرفیت قانونی مسافر داشته است.

وی اضافه کرد: ذینفعان این حادثه تاسف بار می‌توانند با ارائه مدارک اولیه شامل برگ اولیه حوزه انتظامی، کروکی افسر کاردان و اوراق پزشکی قانونی 50 درصد خسارت آسیب دیدگان و افراد متوفی را به صورت علی الحساب از طریق شعبه شیراز بیمه ایران دریافت کنند.

اتوبوس حامل سربازان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساعت 1:20 بامداد اول تیرماه سال جاری در مسیر نی‌ریز به شیراز دچار حادثه و تعدادی از سربازان وطن دراین حادثه جان باختند.


منبع: ایران جیب


نظرات

  • حامد حامد (7 تیر 1395 ساعت 16:56)

    خداوند بزرگ به خانواده های آن ها صبر دهد