درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
بسته بودن بلند مدت ثبت سفارش وافزایش تعرفه های یک سناریو از پیش تایین شده بود جهت افزایش بی سابقه خودروهای وارداتی که هزاران ملیارد سود دهی داشت....با وجود مافیای خودرو در صنعت خودروسازی کشور نباید انتظار کاهش قیمت داشته باشیم....انشالله با گذشت زمان تاریخ حقیقت را بر ملا میکند
نرود میخ آهنین در سنگ ! کو گوش شنوا ! مارا به خیر خوروسازان امید نیست
من نمیدونم دیگه چرا خودمون رو تحریم می کنیم مثلا اگه نزاریم خودرو های ۲۵۰۰cc به بالا وارد بشه چه تاثیری بر اقتصاد ما داره
بعد اقایون میرن برای سفارت لندکروز از ژاپن میگیرن که به باعث عذر خواهی از امریکا میشه
اگر خودروی مسئولین و ... داخلی بود باز دلمون نمی خواست
این دوگانگی هاست که سیاستهای دولت رو زیر سوال برده
نه که نرخ ارز و تعرفه واردات تو کشور خیلی خیلی واقعیه واسه همون همه می نالند، بعدشم کدوم پدری چشم دیدن ضرر که نه بلکه سود کم بچه،ش رو داره! خود گویم و خود خندم*** من مرد هنرمندم؟ حالا بگو میازار موری که در گور خوش است،
حق مصرف کننده ؟!!!! کاهش قیمت ها ؟!!!!!! دوست عزیز ،کارشناس گرامی ، ما در ایرانیم ، اینجا قوانین اقتصاد مخصوصا در صنعت خودرو و واردات آن حاکم نیست ، رانت و احتکار و گرانفروشی در مورد خودرو جرم که نیست هیچ ، بسیار عادی و مد شده .ای کاش ما هم مانند اروپایی ها بودیم ، اگر کالایی گران شد حتی اگر خوراکی ها بود به نشانه اعتراض از فقیر و غنی نمی خریدیم . ولی افسوس . از ماست که بر ماست .