درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
کدوم مدیر خودروساز ما از خودرو های اشغال خودشون سوار میشن تمامن خودرو لوکس دارن وکاری کردن ملت راهی جز خرید خودرو غیره ایمن نداشته باشن والا اگه ریشه اعتراضات اخیرو با دیدگاه جانعه شناسی واکاوی کنن یه جوون ایرانی تا کی حسرت یه ماشین ایمن و خوبو بخوره قیمت پراید و یه اکسنت تو دبی باهم برابره ایا یه ایرانی حقش مرگ بر اثر خودرو غیره استاندارده نه خیابان وجاده استاندارد نه حمل نقل عمومی قوی ونه. خودرو خوب حتی پژوی برجامی هم قیمت دوبرابر میدن ملت مسئولین بدونید هیچ جای جهان همچی مردمی کم توقع مثل ایران اسلامی نداره اگه در حق مردم ظلمی کنید حق مردم شمارو به زمین میزنه بخودتون بیان نمایندگان مجلس که منتخب مردمن عین خیالشون هم نیست بابا تا کی ما منتظر بمونیم. بگیم خودروسازا خودرو خوب میدن یه پژو 2008 رو که 70 تومنه میدن 110بعد به ملت میگن حمایت از تولید ملی خجالت داره بخدا مقام معظم رهبری خواهشا ورود کنید تو این قضیه اشفته وهرج مرج خودرو تعرفه رو به حداقل برسونید فضای رقابتو باز کنید انتخاب رو برا مردم ازاد کنید تا مردم نابود نشن یکم به داد ملت برسین
جناب پارسایی عضو کمیسیون حدود 10 روز است که این گفته را تکرار می کنند اما ما که نتیجه ای از عملکرد ایشان ندیدیم. رنو کولئوس که در خرداد 96 با قیمت قطعی 218 تومان در نگین خودرو ثبت نام کرده ایم الان بعد از گذشت 7 ماه برایمان دعوت نامه فرستاده اند با قیمت 276 میلیون تومان و هزار منت هم سر مشتری می گذارند که کمتر از بازار است. ما که قبل از مسدود شدن سایت ثبت سفارش ، ثبت نام کرده ایم باید طبق تعرفه قبلی بما خودرو را تحویل دهند و اگر تعرفه ای هم اضافه می شود بایستی برای ثبت نام جدید باشد. اگر قرار است کمیسیون اقتصادی کاری بمنظور رفع این ظلم و فشار به مردم انجام دهد، چرا فقط حرف می زند سریعا" عمل کند و این بار را از دوش مردم بردارد.
تا زمانیکه دلسوزان و اداره کنندگان وطن برای افزایش ذخیره پولی و جبران کسری و پرداخت بدهی خود دست از گرانفروشی ارز و بالا بردن نرخهای تعرفه واردات بر ندارند و قیمت دلار رو به حدود واقعی ۱۰۰۰ تومن و تعرفه واردات رو به زیر ۵ درصد نرسونن، هیچ دری به سوی رفاه اجتماعی و قیمتگذاری واقعی بویژه در صنعت خودرو باز نخواهد شد،