1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. با کیفیت ترین خودرو از دیدگاه مشتریان انتخاب شد

با کیفیت ترین خودرو از دیدگاه مشتریان انتخاب شد

11 بهمن 1396
  • 1

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ISQI ایران برای نوزدهمین دوره متوالی گزارشی از رضایت مشتریان در خصوص " کیفیت اولیه خودروهای سواری" منتشر کرد. در این گزارش که در هفت دسته قیمتی تفکیک شده، کیفیت اولیه خودروهای سواری در نیمه اول سال ۹۶ مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است.

 با کیفیت ترین خودرو از دیدگاه مشتریان انتخاب شد

طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) و با توجه به گزارش میزان رضایت مشتریان از کیفیت اولیه خودروها در شش ماه نخست سال 96، تویوتا پریوس توانست با کسب 842 امتیاز عنوان نخست را در رتبه بندی کسب کند.

در این گزارش، خودروها به هفت دسته متفاوت از لحاظ رده قیمتی تقسیم بندی شده و با هم مقایسه شده اند. دسته بندی ها براساس قیمت شرکتی خودروها در شش ماهه اول 1396 صورت گرفته و تویوتا پریوس در دسته ای با بازه قیمتی 125 تا 200 میلیون تومان قرار گرفته است.

درحالی که بعضی از برندها با بیش از یک خودرو در این دسته ( با بازه قیمتی 125 تا 200 میلیون تومان) حضور داشتند، اما تویوتا پریوس با اختلاف زیادی توانست عنوان با کیفیت ترین خودرو از دیدگاه مشتریان را با کسب رتبه نخست از آن خود نمایند.

تویوتا پریوس به عنوان پرفروش ترین خودروی هیبرید در دنیا و اولین خودروی هیبرید عرضه شده در بازار ایران شناخته می شود که از زمان تولید آن بیش از 4 میلیون دستگاه تولید شده است. این خودرو در بازار ایران نیز با استقبال بسیار بالایی همراه بوده که سهم قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده است.



نظرات

  • سعید سعید (12 بهمن 1396 ساعت 10:10)

    حصول نتیجه از میزان تراضی مشتریان از عملکرد خودروهای داخلی و وارداتی بایستی توسط موسسه خاص مربوط به تست های ایمنی مشخص گردد و نه از ایجاد طرح پرسش از مشتری ....نهادی خاص پس از گذران و عبور از فیلترهای استاندارد ایمنی و پس از آن طرح پرسش از مشتری ....اکثر مردم بدون هیچ گونه آگاهی قبلی از خودرو اقدام به خرید آن میکنن ..نتیجتا احراز درجه رضایتمندی از خودروها پس از طرح پرسش از مشتری بدعتی جدید و بلا اثر استتتتتتتت....