1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. آشنایی با 10 شهر پر ترافیک در جهان

آشنایی با 10 شهر پر ترافیک در جهان

15 آبان 1396
  • 0

به نظر می رسد وضعیت ترافیک در تمام دنیا بدتر می شود و هر راننده به طور میانگین حدود 32 ساعت از سال را در ترافیک به سر می برد.

با استفاده از اطلاعات و آمار ارائه شده توسط 2016 Inrix Global Scorecard، متخصصان ثبت خودرو در RegTransfers ده شهر پرترافیک دنیا را معرفی کرده اند.

این نتایج با تحلیل میانگین ساعت های سپری شده در ترافیک 1064 شهر در 38 کشور به دست آمده است.

 آشنایی با 10 شهر پر ترافیک در جهان

رتبه دهم این جدول به شهر میامی در فلوریدا اختصاص دارد. رانندگان در این شهر که برای زندگی شبانه شلوغ خود شهرت دارد به طور متوسط حدود 64.8 ساعت در سال را در ترافیک می گذرانند.

در رتبه نهم این جدول پاریس قرار دارد که رانندگان آن حدود 65.3 ساعت را در هر سال در ترافیک به سر می برند.

در رتبه های هشتم و هفتم این جدول نیز به ترتیب شهرهای آتلانتا از ایالت جورجیا و لندن انگلستان قرار دارند که رانندگان در آن ها به ترتیب 70.8 و 73.4 ساعت در سال را در ترافیک شهر سپری می کنند.

شهر توریستی سائوپائولو در برزیل نیز میانگین 77.2 ساعت ترافیک در هر سال دارد و در جایگاه ششم جدول قرار گرفته است.

در جایگاه پنجم این جدول شهر بوگوتا در کلمبیا قرار دارد. برای شهری که دارای سیستم متروی خیلی خوبی نیست چنین نتیجه ای غافلگیر کننده نیست. رانندگان در هر سال حدود 79.8 ساعت را در ترافیک خیابان های این شهر سپری می کنند اما خوشبختانه برنامه هایی برای یک سیستم متروی جدید از سال 2022 در این شهر اجرا خواهد شد.

جایگاه چهارم این لیست به شهر سان فرانسیسکو در کالیفرنیا اختصاص یافته است. این شهر با جاده های چالش برانگیز و تغییرات مداوم حدود 89.4 ساعت در سال رانندگان را در ترافیک نگه می دارد.

شهر نیویورک نیز در رتبه سوم این جدول قرار دارد. نیویورک با جمعیتی بالغ بر 8.6 میلیون نفر و جمعیت عابر پیاده ای که مداوم با جمعیت سواره در تضاد هستند حدود 89.4 ساعت در سال را ترافیک دارد.

رانندگان در پرجمعیت ترین شهر روسیه 91.4 ساعت را در ترافیک می گذرانند و به همین دلیل مسکو در رتبه دوم این لیست قرار گرفته است.

و در نهایت شهر لس آنجلس در کالیفرنیا با 104.1 ساعت ترافیک در سال به عنوان شلوغ ترین و پر ترافیک ترین شهر دنیا شناخته شده است. در واقع کلمه ترافیک هم خانواده زندگی در لس آنجلس است. لس آنجلس تنها شهر در ایالات متحده است که رانندگان در مسیرهای شلوغ آن حدود 50 درصد زمان سفر بیش تری را برای رسیدن به مقصد در نظر می گیرند.



نظرات