1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. هدف آگهی های فروش عمده خودروهای گران قیمت چیست؟

هدف آگهی های فروش عمده خودروهای گران قیمت چیست؟

26 اردیبهشت 1395
  • 0

چند وقتی است که آگهی فروش خودروهای خاص آن هم با تیراژ بالا در روزنامه ها و سایت ها منتشر می شود و افرادی فروش خودروهای 500 میلیون تومانی را در تعداد بالای 300 دستگاه ادعا می کنند.

فروش عمده خودروهای گران قیمت

جالب است که این خودروهای گران قیمت اکثرا از مدل های تویوتا لندکروزر، لکسوس LX570 و مرسدس بنز S500 بوده که حتی منبع معتبری را برای ورود این خودروها به مشتریان اعلام نمی کنند. در این شکل فروش ها گاهی ادعا می شود که خودرو در مناطقی چون ورامین، دماوند، شورآباد و گمرک باهنر و بوشهر حضور دارد و در صورت تاییده حساب مالی، خودروها به مشتری نشان داده می شود. برخی دیگر از این فروشندگان قلابی ادعا می کنند که خودرو در امارات و عمان بوده و در صورت 5% از پیش پرداخت، ماشین ها بارگیری شده و به ایران ارسال می شود.

با پیگری چندباره، در آخر موفق به دریافت پاسخی صریح در خصوص این خودروها شدیم. محمد پاریاب، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو ب در خصوص واردات خودروهای خاص و فروش آن ها با تیراژ بالا پاسخ داد: صریحا اعلام می کنم که فروش خودرو در ایران با تیراژ بالا آن هم با مدل های خاص و ممنوع الورود صحت ندارد و ادعایی بیش نیست. حتی این روزها کسی را در بازار خودرو نداریم که بتواند تعداد بالایی از خودروهای مجاز را هم به فروش بگذارد.

اگر کسی با این آگهی های فروش مواجه شد، انجمن واردکنندگان خودرو می تواند به صورت رایگان به او در خصوص خرید و صحت و سقم ماجرا، مشاوره دهد.

منبع: دنیای خودرو



نظرات