1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. رکورد شکنی قم در حوادث ترافیکی با 590 نفر مجروح

رکورد شکنی قم در حوادث ترافیکی با 590 نفر مجروح

31 مرداد 1394
  • 0

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن ۵۹۰ نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم خبر داد.

محمدرضا حسنی بیان کرد: از تاریخ ۲۴ مرداد تا امروز ۳۱ مردادماه تعداد هشت هزار و ۶۹۴ تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی قم برقرار شد که منجر به انجام هزار و ۴۰۸ مأموریت شده است.

وی ادامه داد: مأموریت‌های انجام شده شامل هزار و ۱۷۸ مورد شهری و ۲۳۰ مورد مأموریت جاده‌ای می‌شود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: طی یک هفته گذشته ۵۰۱ حادثه ترافیکی در قم بوقوع پیوست که شامل ۴۱۹ مورد شهری و ۸۲ مورد جاده‌ای می‌شود.

وی اظهار داشت: حوادث ترافیکی یک هفته گذشته ۵۹۰ مجروح برجای گذاشت که ۲۳۱ نفر سرپایی درمان شده و ۳۵۷ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

حسنی گفت: طی یک هفته گذشته ۳۳۵ مورد مأموریت موتورسیکلت سواران بوده که ۳۹۱ مجروح برجای گذاشته که ۱۸۴ نفر سرپایی درمان شده و ۲۰۷ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی در خصوص حوادث شاخص یک هفته گذشته قم افزود: در حادثه‌ای تلخ بامداد امروز سرنشین موتور در کارناوال عروسی از بالای پل نیروگاه سقوط کرده و منجر به فوت جوان حدود ۳۰ ساله شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: شب گذشته برخورد خودروی پراید و ون مقابل بوستان علوی ۱۱ مجروح برجای گذاشت که پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به بیمارستان نکویی انتقال دادند.

وی اضافه کرد: در حادثه‌ای دیگر واژگونی خودرو پراید در کیلومتر ۷۰ جاده قم – گرمسار چهار مجروح و یک فوتی برجای گذاشت.

حسنی گفت: برخورد شدید وانت و پراید در اتوبان قم – تهران هفت مجروح برجای گذاشت که ۲ مجروح با عملیات احیا منتقل شدند و پنج دستگاه آمبولانس نیز به محل حادثه اعزام شد.



نظرات