پیگیری ایساکو درباره ی آتش زدن خودروی دنا در دهلران | اخبار خودرو ,
Car.ir را در تلگرام دنبال کنید


پیگیری ایساکو درباره ی آتش زدن خودروی دنا در دهلران

۰۶ فروردين ۱۳۹۶
6,474 بازدید
12 دیدگاه
دسته بندی : تصادفات و حوادث
2
21

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) از تعلیق مجوز نمایندگی متخلف دهلرانی تا رسیدگی دقیق و بیشتر خبر داد.

سیدرضا حسینی افزود: متاسفانه نوع ارائه خدمات توسط نمایندگی، زمینه نارضایتی مشتری را فراهم آورده است که این موضوع باید رسیدگی شود.

بر اساس این گزارش، در روزهای گذشته یک شهروند دهلرانی در اعتراض به کاستی خدمات پس از فروش نمایندگی 2025 ایران خودرو در دهلران، خودروی خود را در مقابل این نمایندگی آتش زد.

حسینی افزود: هرچند که اقدام مشتری پس از خروج خودرو از نمایندگی مورد تائید ما نیست اما جدا از این اقدام نادرست، شرکت ایساکو لازم می داند با تخلف صورت گرفته برخورد کند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت مشتریان، نخستین وظیفه ای است که در شبکه خدمات پس از فروش تعریف کرده ایم و تخطی از آن پذیرفتنی نیست.

پیگیری ایساکو درباره ی آتش زدن خودروی دنا در دهلران

مدیرعامل ایساکو اظهار کرد: اتفاقاتی که در خصوص ارائه خدمات به شهروند دهلرانی رخ داده و اقدام وی در کمیته ویژه ای بررسی و پرونده به کمیسیون مربوطه ارسال خواهد شد اما تا مشخص شدن نتیجه این بررسی ها، مجوز نمایندگی متخلف تعلیق خواهد شد.

حسینی گفت: پس از آن که جزئیات مورد نظر در کمیته ویژه بررسی شد، تصمیم نهایی در خصوص این رویداد اتخاذ و به هموطنان نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل ایساکو بار دیگر از هموطنان و مشتریان خواست که اگر در مراجعه با نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو دچار مشکل شدند مراتب را از طریق شماره تلفن ٠٩٦٤٤٠ پیگیری کنند.

در روزهای گذشته فردی در شهرستان مرزی دهلران در اعتراض به ارایه نشدن خدمات پس از فروش در نمایندگی 2025 ایران خودرو این شهر، وسیله نقلیه خود را روبروی آن مکان آتش زد.

پس از اقدام اعتراض آمیز این شهروند دهلرانی، با حضور نیروهای آتش نشانی شهرداری دهلران آتش مهار و خودرو سوخته به داخل نمایندگی 2025 ایران خودرو منتقل شد.

شهریار سلطانی معاون خدمات پس از فروش ایران‌خودرو دیروز درباره این رخداد به خبرنگار ایرنا گفت: مشتری دهلرانی، خودرو دنای خود را به دلیل تصادف و آسیب در جلو سمت راست به نمایندگی برد که بر اساس کارشناسی انجام شده به تعویض در خودرو نیاز بود اما به دلیل مشکلاتی که نمایندگی داشت نتوانست درخواست قطعه در خودرو را در سیستم شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ثبت کند و درخواست را بفرستد.

سلطانی افزود: این نمایندگی باید مشتری را با هماهنگی، به یکی دیگر از نمایندگی های ایران خودرو معرفی یا مراتب را به شرکت ایران‌خودرو اطلاع‌رسانی می کرد تا قطعه در کوتاه ترین زمان برای نمایندگی ارسال شود که به دلیل خودداری از انجام این کارها و بی مسئولیتی در قبال مشتری، دچار تخلف شده است و با وی برخورد جدی صورت می گیرد.

پیگیری ایساکو درباره ی آتش زدن خودروی دنا در دهلران

منبع:ایرانجیب


دیدگاه ها

مرتب سازی بر اساس
نمایش
  • علی پاسخ

    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
    9
    0
    خوشم میاد زر میزنید میگید ایرانخودرو بل و فلان مثه سگ می خرید همین که هست ایرانخودرو جز 5 تا نمایندگی برتر آسیاست حیف ماشین که آتیش زدی بی لیاقت
  • جان مادرت بچاپ پاسخ

    ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
    16
    0
    این آقایی که این ماشینو آتیش زده چند سال پیش خواست ب قیمت 8 میلیارد امتیاز ایران خودروی دهلرانو بخره ولی آقای میر حسنی قبول نکرد .... الان با این کارش باعث شد اون بنده خدا از نون خوردن بیوفته

    مصطفی

    ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
    1
    2
    دوست عزیز از چی ناراحتی؟سنگ چیرو به سینه میزنی؟ایرانخوردو جای دفاع داره؟؟؟
  • Sajjad پاسخ

    ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
    1
    17
    یعنی اگه چهار تا مرد مه این آقا پیدا بشه وضع این مملکت درست میشه واقعا کاری که کرده انگار مین بسته به خودش رفته زیر تانک واقعا فداکاری کرده .درود بر شرفت
  • مسعود پاسخ

    ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
    2
    9
    هزار هزار********** به ایران فرغون با این سیستم مسخره ش
  • سلمان پاسخ

    ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
    2
    7
    با یک گل بهار نمیاد
  • مهران پاسخ

    ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
    1
    7
    اصلا مساله تصادف نبوده خودرو باهزارجوردرد می نالیده
  • حسام پاسخ

    ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
    1
    13
    خیلی شماره هاتون جوابگو هستن آخه ؟ مسخره ها.دمش گرم مرد بود طرف آتیش زد همه باید همین کارو بکنن.
  • habib پاسخ

    ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
    1
    16
    خاک بر سرتون پول از مردم می گیرید فرغون بهشون تحویل میدید دم از خدمات پس از فروش هم میزنید؟
  • هایتک پاسخ

    ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
    1
    11
    حیف اون کبریتی که برای آتیش زئن این کاردستی حروم شد....
  • علی پاسخ

    ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
    5
    157
    هاهاهاهاهاهاها دمش گرم طرف خیلییییی مرد بوده درود بر شرفش. آبروی نداشته ویرانخودرو یه بار دیگه رفت تو وایتکس
  • در جستجوی ماشین پاسخ

    ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
    2
    162
    حق با مشتریه هر وقت میری دم این نمایندگیها یا قطعه ندارن یا میخوان طرف رو تیغ بزنن
  • محمد پاسخ

    ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
    2
    156
    آخه جون مادرت کی درست حسابی جواب میده؟