درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
سلام.دیسک های فولادی بهترن یا چدنی؟
با سلام
بنده نقشه ترسیمی دیسک ترمز توپر و فین دار را میخاستم در صورت داشتن این نقشه ها برای اینجانب در صورت امکان ارسال نمایید.
بی نهایت تشکر
جهت تکمیل مطلب باید بگم که محلهای ورود هوا از درون دیسک ها هم دارای طراحی خاصی است و لازم است که دوستان حتما در صورت خرید وچک حتما ببین که تمامی سوراخها باز باشند.برای خودروهای داخلی جنس از نوع چدن خاکستری میباشد و به روشهای مختلفی تولید میشود.همچنین بایستی سطح دیسک عاری از هر گونه ترک و سوراخ که به اصلاح مک میگویند باشند و گرنه طی ترمزهای متوالی ایجاد ترک و شکستن دیسک وجود دارد
وای خدا یک دیسک ترمز چقدر جزئیات داره.
البته برای برخی سیستمهای ترمزهای خنک شونده با هوا ، سیستم تهویه داخلی قرار داده شده است و نیازی به دیسک های با طراحی خاص برای تهویه وجود نداشته است ، به همین دلیل برخی از دیسک ها را با طراحی ساده مشاهده خواهید نمود که دارای سیستم هوا خنک هستند .
پس خودروهای داخلی از این نوع دیسک استفاده میکنند چون هیچ گونه طراحی خاصی روی دیسک صورت نگرفته است و کاملا صاف و ساده می باشد.
از توضیحات شما متشکرم دوست عزیز.
همانطور که شما هم توضیح دادید در ایران از دیسکهای طراحی ساده استفاده می شود. مرسی از توضیحات مفید شما...