1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. با 50 میلیون تومان چه خودوریی می شود خرید؟

با 50 میلیون تومان چه خودوریی می شود خرید؟

3 خرداد 1396
  • 7

در رنج قیمتی 50 میلیون تومان خودروهای زیادی دیده می‌شوند و می‌توان این رده قیمتی را یکی از متنوع‌ترین‌ها دانست. خودروهای سواری از دنده‌ای گرفته تا اتوماتیک، چینی یا فرانسوی همه و همه با هم رقابت می‌کنند و البته کار را برای خریداران نیز سخت کرده‌اند. تندر 90پلاس، ساندرو، سابرینا، دانگ فنگ h30 کراس، هاوال m4 و جک جی5 دنده‌ای از رده قیمتی 50 تا 53 میلیون تومان آمده‌اند تا خریداران را به سوی خود بکشند.

از 50 میلیون تومان شروع کرده و به سراغ دانگ فنگ از ایران خودرو می‌رویم خودرویی کراس اوور که با موتور پژو 206 تیپ 5 به بازار عرضه شده و ظاهری معمولی دارد. دانگ‌فنگ توانسته در این رنج قیمتی تعداد زیادی از افراد را به سوی خود بکشد اما فراموش نکنید که این خودرو دردسر‌های پژو‌های اتوماتیک را در خود جای داده و نمی‌توان انتظار کم استهلاک بودن از آن داشت.

 با 50 میلیون تومان چه خودوریی می شود خرید؟

خودروی 50 میلیونی دیگر هاوال است، M4 اما یک خودروی شکست خورده است تقریباً می‌توان گفت که تمامی خودروهایی که دیار‌خودرو به بازار عرضه کرده همگی با شکستی سنگین روبه‌رو بوده‌اند. این در حالیست که برند گریت وال یکی از بهترین‌های چین است. هاوال خودرویی با کیفیت و در کلاس کراس اوور‌های کوچک است، اما نتوانسته در بازار ایران موفق باشد. از این‌رو اگر بخواهید صاحب چنین خودرویی باشید باید قید خدمات پس از فروش و البته خرید و فروش آن را بزنید.

 با 50 میلیون تومان چه خودوریی می شود خرید؟

در سوی دیگر خودرویی با کیفیت به نام تندر90 پلاس قرار دارد خودرویی که ظاهر آن نسبت به گذشته کمی تغییر داشته و البته امکانات بیشتری در خود جای داده است. تندر90 پلاس با گیربکس اتوماتیک عرضه می‌شود و قیمتی در حدود 53 میلیون تومان در بازار دارد. این خودرو انتخابی مناسب برای خانواده‌ها است.

 با 50 میلیون تومان چه خودوریی می شود خرید؟

سابرینا دیگر شکست خورده بازار ایران است. خودرویی که بر روی پلتفرم بنز کلاس B ساخته شده است و در بازار ایران نتوانست با اقبال مواجه شود. سابرینا را نیز دیار‌خودرو روانه بازار ایران کرده است . خدمات پس از فروش ضعیف و بازاری که روی خوش به آن نشان نمی‌دهد از مؤلفه‌های سابرینا است. این خودرو نیز با قیمتی در حدود 51 میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود.

 با 50 میلیون تومان چه خودوریی می شود خرید؟

رنو ساندرو اتوماتیک نیز دیگر خودروی باکیفیت بازار ایران است که به صورت هاچ بک عرضه می‌شود این خودرو نیز توانسته در بازار ایران جایگاه خوبی برای خود کسب کند و طرفداران زیادی را به سوی خود بکشد ساندرو اتوماتیک قیمتی در حدود 53 میلیون تومان داشته و یکی از بهترین‌های بازار هم در زمینه خرید و فروش و هم در کیفیت به حساب می‌آید.

 با 50 میلیون تومان چه خودوریی می شود خرید؟

جک جی‌5 دنده‌ای اما تنها خودروی غیر‌اتوماتیک در میان گروه است که با قیمتی در حدود 54 میلیون تومان در بازار وجود دارد. این خودرو نیز از کیفیت خوبی برخوردار است اما در بازار به دلیل دنده‌ای بودن با اقبال خوبی همراه نیست.‌ این در حالیست که در زمینه خدمات پس از فروش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 با 50 میلیون تومان چه خودوریی می شود خرید؟

در پایان می‌توان این خودروها را به سه دسته تقسیم کرد صندوق‌دارها، هاچ بک‌ها و کراس اوورها. از جک شروع می‌کنیم که دنده‌ای بوده و خودرویی صندوق‌دار است این خودرو برای خانواده‌های پر جمعیت جای زیادی در نظر گرفته است اما موتور 1.5 لیتری آن چندان قوی نبوده و در شیب‌های تند موفق عمل نمی‌کند. تندر‌90‌‌‌‌‌ خودرویی برای خانواده‌ها است که با گیربکس اتوماتیک عرضه می‌شود، بازار خوبی داشته و خدمات مناسبی ارائه می‌دهد این خودرو را می‌توان گزینه بهتری در میان صندوق‌دار‌های این رده قیمتی نسبت به جک دنده‌ای دانست.

سابرینا و ساندرو را می‌توان در یک کلاس قرار داد، دو خودروی هاچ بکی که یکی پر‌اقبال و دیگری کم اقبال است. سابرینا انتخاب اقتصادی به شمار نمی‌رود چراکه خدمات پس از فروش بسیار ضعیف داشته و در بازار نیز کسی علاقه‌ای به خرید آن ندارد از این‌رو می‌توان ساندرو را گزینه‌ای بهتر و اقتصادی‌تر دانست.

H30 کراس را می‌توان گزینه منطقی نسبت به هاوال حساب کرد چراکه این خودرو توسط ایران خودرو به بازار عرضه می‌شود و خدمات گسترده‌تری دارد ضمن اینکه در بازار نیز موفق‌تر عمل کرده است. هاوال باوجود قابلیت‌های فراوان و البته کیفیت بالاتر نسبت به دانگ فنگ با توجه به خدمات پس از فروش نامناسب و بازار دست دوم ضعیف انتخابی منطقی محسوب نمی‌شود.

 با 50 میلیون تومان چه خودوریی می شود خرید؟

منبع : ایران جیب



نظرات

  • محمدرضا محمدرضا (5 خرداد 1396 ساعت 14:29)

    محل کار من شرکتی ست که محصولات رنو تولید میکنه و واقعا رنو به کیفیت و رضایت مشتری اهمیت میده و شرکتهای داخلی را برای بالا بردن کیفیت و خدمات با روشهای بسیار ویژه و نوین تحت فشار قرار میده. من در مورد قیمت و شکل ظاهری اظهار نظری ندارم و میدونم قیمتها در ایران بالاست ولی محصولات رنو شما را اسیر تعمیرگاه نمیکنه و توی جاده کسیو نمیذاره.

  • بدبخت بدبخت (4 خرداد 1396 ساعت 20:59)

    با ۵۰ میلیون در بازار ایران چی میتوان خرید؟
    هیچی شاید اشغال میتوان خرید.
    با ۵۰ میلیون(۱۳.۵ هزار دلار ) در بازار جهانی چی میتوان خرید؟
    اسمارت فورتو.فیات ۵۰۰.داسیا داستر ولوگان جدیدوساندرو و ساندرو استپ وی .لوگان mcv.هیوندا اکسنت.هیوندا i20-10.کیا پیکانتو و ریو.شورلت اسپارک.بولت.نیسان ورساوورسا نوت.فورد فیستا.تویتا یاریس و...

  • amin amin (4 خرداد 1396 ساعت 00:23)

    مردم بدبخت ایران که مجبورن پول زور بدند و آشغال سوار شند.چون یه عده مفت خور توان ارتقا کیفیت ماشین داخلی را پس از دهه ها ندارند و به زور با گمرک ماشین خارجی با کیفیت را سه برابر به مردم میندازند.توان مالی مردم را کاهش دادند.خدا از سر تقصیراتشون نگذره

  • رحمان رحمان (3 خرداد 1396 ساعت 17:39)

    سلام. الان نزدیک 2 ساله ساندرو دارم، اتومات. قبلش از 87 ال نود داشتم. پراید، 206، 405 و پرشیا هم داشته ام. ساندرو تنها ایرادش خشک بودنش هست نسیت به ال نود ولی هر دو ماشین از بقیه سرترن.

  • هادی هادی (3 خرداد 1396 ساعت 14:37)

    من ال نود دارم نسبت به تمامی ماشینهای که توی ای رنج بودن و من داشتم مثل 405-206 - سمند یک سر و گردن پر شتاب تر و کم خرج تره

  • علی علی (3 خرداد 1396 ساعت 11:37)

    سلام من مدتهاست ( 6 سال ) است ال نود دنده معمولی دارم...باور کنید بهترین ماشین در اون رنج قیمت ه..البته اتوماتش عالیه هست... 206 هم دارم اما از ال نود خیلی خیلی راضیم....قشر متوسط و ...که واقعا با دهزاران گرفتاری خواهان خرید یکدستگاه ماشین هستن چه بهتر که ال نود بگیرن...البته اگر پول بیشتر داشتن اتوماتش عالیه....سپاس

    روح اله روح اله (6 خرداد 1396 ساعت 10:52)

    تو این دوماه این خبر ده بار بوده,دچرا؟