1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. دی ماه 95 , سومین نمایشگاه ایران رایدکس برگزار میشود

دی ماه 95 , سومین نمایشگاه ایران رایدکس برگزار میشود

2 شهریور 1395
  • 0

سومین دوره نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس؛ از 15 تا 18 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران آغاز به کار خواهد کرد. این نمایشگاه رویدادی تخصصی برای نمایش توانمندی های صنعت موتورسیکلت، قطعات، لوازم یدکی، وسایل نقلیه برقی و هیبریدی و همچنین صنایع وابسته است.

 نمایشگاه موتور سیکلت تهران

فریبا خاکزاد مجری و برگزارکننده این نمایشگاه با مثبت ارزیابی کردن نمایشگاه دوم رایدکس و تاثیر آن در برگزاری سومین دوره آن اظهار داشت: گروه های درگیر در نمایشگاه رایدکس بیشتر در حوزه موتورسیکلت و صنایع وابسته هستند و البته در کنار این صنایع، نباید از حضور وسایل نقلیه پاک و موتورهای برقی و هیبریدی به سادگی گذشت.

وی ادامه داد: در کنار حوزه اصلی شرکت کننده در این رویداد، صنایع وابسته و تولید کنندگان محصولات درگیر در صنعت موتورسیکلت نیز حضور فعالی در نمایشگاه امسال خواهند داشت.

خاکزاد در مورد محل برگزاری این نمایشگاه گفت: دو دوره اول را در مصلی تهران برگزار کردیم اما دوره سوم با حمایت های انجام گرفته قرار است در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شود.

مجری برگزاری نمایشگاه رایدکس در مورد فضای نمایشگاهی سومین دوره تصریح کرد: با توجه به اینکه سال گذشته فضایی در حدود 10 هزار متر مربع در اختیار داشتیم امسال به دنبال افزایش این مساحت هستیم و امیدواریم با توجه به محدودیت های نمایشگاه بین المللی، بتوانیم به این مهم برسیم.

وی از قطعی شدن حضور شرکت هیا هندی، چینی و تایوانی در نمایشگاه سوم خبر داد و افزود: در حال مذاکره با طرف هایی اروپایی هستیم و فکر نمی کنم مانعی برای حضور برندهای معتبر جهان در نمایشگاه سوم رایدکس وجود داشته باشد.

خاکزاد در مورد برنامه های پیش بینی شده در نمایشگاه رایدکس گفت: رونمایی از محصولات و برنده های جدید داخلی و بین المللی، برگزاری سومین هم اندیشی صنعت موتورسیکلت، دوچرخه، قطعات و لوازم یدکی، برگزاری سومین هم اندیشی وسایل نقلیه برقی و هیبریدی ایران، معرفی آثار منتشر شده در حوزه صنعت موتورسیکلت، ارائه محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان مرتبط با موتورسیکلت های انژکتوری و وسایل نقلیه برقی و هیبریدی، برگزاری سمینار ها و کارگاه های تخصصی و تست موتورسیکلت های موجود در نمایشگاه در فضای پیش بینی شده از جمله فعالیت هایی است که بر اساس برنامه قرار است در سومین نمایشگاه رایدکس برگزار شود.

منبع:ایران جیب



نظرات