1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. توف سود آلمان با یکی از خودروسازان ایران برای ارتقای ایمنی همکاری میکند

توف سود آلمان با یکی از خودروسازان ایران برای ارتقای ایمنی همکاری میکند

16 آذر 1395
  • 0

مدیرعامل دفتر شرکت توف سود آلمان در تهران از آغاز همکاری با یک شرکت خودروساز بزرگ ایرانی برای ارتقا ایمنی و ممیزی خودروهای تولیدی این مجموعه خبر داد. همکاری شرکت توف سود آلمان با یکی از خودروسازان ایران برای ارتقای ایمنی

،فلیکس آیش روز سه شنبه با اشاره به این که این همکاری از مدت ها پیش آغاز شده است، کاهش گازهای خروجی و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ را از مهمترین اهداف ممیزی خودروهای تولیدی در این شرکت عنوان کرد.

وی با اشاره به سابقه فعالیت این شرکت یادآور شد: شرکت توف سود آلمان با ۱۵۰ سال سابقه در ارایه راهکارهای تخصصی پایدار در زمینه کیفیت، خدمات تست، بازرسی و ممیزی، آموزش و مشاوره و صدور گواهینامه های فنی مطابق با استاندارد بین المللی صنعت ریلی در بسیاری از کشورهای جهان فعال است و از دو ماه پیش نمایندگی خود را در تهران فعال کرده است. آیش اظهار داشت: این شرکت در راستای بهبود صنعت و انتقال تکنولوژی و دانش فنی به صنایع ایران به تازگی توافقنامه ای را با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مبادله کرده است.

مدیر شرکت توف سود آلمان در تهران با بیان اینکه همکاری این شرکت با دانشگاه صنعتی شریف در زمینه کنترل کیفیت هوا آغاز شده است، گفت: این شرکت همکاری با قطعه سازان ایرانی را نیز در دستور کار خود قرارداده است تا بسترهای لازم برای صادرات قطعه از ایران به کشورهای اروپایی به صورت گسترده آغاز شود. آیش گفت: قطعه سازان ایرانی نمی توانند بدون رعایت الزامات و استانداردهای اروپا به کشورهایی اروپایی قطعه صادر کنند و شرکت توف سود آلمان در تهران ارایه خدمات مشاوره را به قطعه سازان ایرانی آغاز کرده است.

در اجرای طرح ملی برای تجمیع و تامین ناوگان ریلی ۹ کلانشهر کشور، شرکت « توف سود TUV SUD» آلمان روز سوم آذر ماه امسال با حضور متخصصان و کارشناسان صنعت حمل و نقل ریلی کارگاه آموزشی یک روزه ای را در تهران برگزار کرد و در این کارگاه آموزشی آخرین دستاوردهای ریلی در حوزه شهری و برون شهری مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

همکاری شرکت توف سود آلمان با یکی از خودروسازان ایران برای ارتقای ایمنی

منبع:ایرنا



نظرات