1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. تاسیس تعمیرگاه خودرو های هیبریدی

تاسیس تعمیرگاه خودرو های هیبریدی

1 مرداد 1395
  • 0


با گرم شدن بازار خودروهای هیبریدی و تمایل افراد به استفاده از این تکنولوژی نوین و با توجه به نبود خدمات مناسب برای این محصولات، امروز مرکز خدماتی خودروهای هیبریدی افتتاح شد.

با گرم شدن بازار خودروهای هیبریدی و تمایل افراد به استفاده از این تکنولوژی نوین و با توجه به نبود خدمات مناسب برای این محصولات، امروز مرکز خدماتی خودروهای هیبریدی با حضور خدابخشی معاون اتاق اصناف ، فدایی مشاور رییس سازمان محیط زیست افتتاح شد.

در این مراسم علینقی مدیرعامل داتیس خودرو اظهار داشت:با توجه به ورود خودروهای سبز که میزان آلایندگی کمی دارند و اینکه مرکزی برای ارائه خدمات به این محصولات در کشور وجود نداشت اقدام به تاسیس این تعمیرگاه تخصصی نمودیم.

وی با اشاره به اینکه در این مرکز با به کارگیری تعمیرکاران مجرب دوره دیده در خارج از کشور، تمامی خدمات تعمیرگاهی خودروهای هیبریدی انجام می گیرد ادامه داد:این مرکز برای تاکسی های فرودگاه و هچنیین بسیاری از خودروهای شخصی به کار می آید.

در ادامه این مراسم محمد حسین بازگیر رئیس کل اداره حفاظت محیط زیست تهران تصریح کرد:شرایط محیط زیستی شهر تهران روحیه هر شخصی را مکدر می کند و همه عناصر منابع طبیعی در شرایط کنونی تحت فشار است.

وی در خصوص آلودگی هوای این شهر اظهار داشت:این میزان آلودگی هوا یک نمونه از مدیریت نامناسب و آشفتگی در تصمیم گیری هاست؛ جمعیت انبوه در مکان محدود با هوای پاک ناکافی زندگی می کنند که شرایط دشواری ایجاد شده است.

وی افزود: بهره گیری بیش از پیش خودروهای سبز و ارائه خدمات مناسب در این بخش می تواند تا حدودی شرایط را بهتر کند که باید در این مسیر گام های بلندی برداشته شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران



نظرات