1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. پیش‌فروش ولوو XC90 مدل 2017 برای اولین در ایران

پیش‌فروش ولوو XC90 مدل 2017 برای اولین در ایران

25 مرداد 1395
  • 0

ولوو XC90 در سال 2015 خبرساز ترین خودروی سال شد. این خودرو که بزرگترین خودروی خانواده ولوو هست به دلیل طراحی منحصر به فرد و چشم نوازش توانست لقب بهترین خودروی SUV را هم از نظر طراحی و هم از نظر امکانات به خود اختصاص دهد. علاوه بر ظاهر منحصر به فرد پیشرانه دو لیتری این خودرو هم جهانیان را شگفت زده کرد.

 آغاز پیش‌فروش ولوو XC90 مدل 2017 برای اولین در ایران

این پیشرانه با کمک سیستم توربو شارژر وسیستم سوپرشارژر می تواند توانی معادل 320 اسب بخار را در 5700 دور در دقیقه تولید کند و به لطف گیربکس 8 سرعته دو کلاچه پاورشیفت خود به راحتی 0 تا 100 کیلومتر را به راحتی در 6.1 ثانیه را بپیماید. همینطور خودروی XC90 ایمن ترین خودروی SUV جهان هم محسوب می شود که در تست های مختلف تصادفات توانسته بالاترین رتبه را اخذ نماید. این خودرو در کلاس خودرو های 7 نفره قرار می گیرد و در 3 مدل مختلف با مدل 2017 در کشور ارایه خواهد شد.

 آغاز پیش‌فروش ولوو XC90 مدل 2017 برای اولین در ایران

ولوو برای این SUV جدید از پلتفرم منعطف خاصی با نام SPA استفاده می‌کند که به تدریج در سایر محصولات این شرکت نیز استفاده خواهد شد. روی این پلتفرم می‌توان خانواده موتورهای جدید از جمله پیشرانه‌های درایو E و پلاگین هیبریدی را مورد استفاده قرار داد.

نسل نو ولوو xc90، به معنای واقعی " کاملاً جدید " که تمامی اجزای آن شامل پلتفرم، سیستم تعلیق، سیستم‌های الکترونیکی و… کاملاً جدید است.اتاق آن بزرگ و مستحکم بوده و مجهز به مجموعه‌ای از سامانه‌های امنیتی است که بعضی از آن‌ها منحصربه‌فرد است.

xc90 از زبان طراحی جدید ولوو که توسط طراح معروف، Thomas Ingenlath طراحی شده، سود می‌برد. پنجره مشبک جدید با خطوط عمودی، کاملاً اصول ولوو را حفظ کرده است و چراغ‌ها طراحی چکشی یا T شکل دارند که توسط لامپ‌های روزتاب، جلوه‌ای مدرن و کاتستپ را تداعی می کند.فضای داخلی xc90، لاکچری و کاملاً از اصول طراحی اسکاندیناوی پیروی می‌کند. متریال داخلی از چرم ناپا و چوب گردو استفاده شده است. یک صفحه نمایش لمسی 12.5 اینچی عمودی در داشبورد مرکزی برای سیستم ناوبری، رسانه‌ها و تلفن به خدمت گرفته شده که مرکز ثقل طراحی داشبورد محسوب می‌شود که با ظرافت و جزئی‌نگری بیشتری همراه است.

 آغاز پیش‌فروش ولوو XC90 مدل 2017 برای اولین در ایران

سیستم‌عامل اپل کارپلی Apple Car Play هم برای اتصال به گوشی‌ها و کنترل‌های خودرو مورد استفاده قرار گرفته است. بسیاری از کلیدها و دکمه‌ها حذف شده‌ و فضای کاملاً ساده وشیک را به وجود اورده است. xc90 دارای کابین هفت صندلی لوکس میباشد. کابین مدرن و شیک در یک شاسی‌بلند بزرگ، طراحی به کار رفته، یک طراحی شیک، زیبا و ساخته شده از بهترین مواد است که با ظرافت‌های به کار رفته کامل شده است. موادی مانند چرم نرم، چوب و فلزات با کیفیت و کنترلرهای الماس‌تراس از جمله مواردی هستند که در کابین جدید ولوو XC90 استفاده شده‌اند.

شرایط فروش بزرگترین خودروی خانواده ولوو در ایران با مدل 2017 - مرداد 94 :

 آغاز پیش‌فروش ولوو XC90 مدل 2017 برای اولین در ایران

منبع:ایران جیب



نظرات