1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. کاهش رسمی قیمت خودروهای تویوتا و لکسوس و اعلام قیمتهای جدید

کاهش رسمی قیمت خودروهای تویوتا و لکسوس و اعلام قیمتهای جدید

30 تیر 1393
  • 1

به نقل از سرپرست بازاریابی شرکت آریتا:

از ابتدای ماه رمضان امسال علاوه بر ایجاد طرح فروش ویژه ماه رمضان با تسهیلات بدون بهره و بدون ضامن، اقدام دیگری نیز صورت گرفته که مجموع این اقدامات و فعالیت ها استقبال بی نظیری را از سوی مشتریان در پی داشته است. با توجه به کاهش نرخ ارز (درهم) و در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان و همسوی سیاستهای کلان دولت محترم نظام جمهوری اسلامی ایران، شرکت آریتا (نمایندگی مرکزی شرکت ایرتویا) در بخشنامه و لیست قیمت های جدید خود (بخشنامه شماره 14) اقدام به کاهش قیمت خودروهای تویوتا و لکسوس نموده تا شرایط بهتری برای مشتریان بالقوه در خرید خودرو فراهم گردد.

طبق جدول مقایسه ای ذیل قیمت فروش خودروهای تویوتا و لکسوس از 1 میلیون و 600 هزار تومان تا 16 میلیون تومان کاهش یافته است. ضمن اینکه برخی مدل های جدید مانند یاریس هاچ بک مدل 2015، کرولا XLI با آپشن های مانیتور، نویگیشن، دوربین عقب و سنسور عقب، و هایلوکس 2700 سی سی مدل Extreme نیز به فهرست خودروهای ایرتویا اضافه شده است.

امیدواریم طرح کاهش قیمت ها به همراه طرح فروش ویژه ماه مبارک رمضان با تسهیلات بدون بهره و بدون ضامن، رضایت هرچه بیشتر مشتریان محترم ایرتویا و علاقه مندان خودروهای تویوتا و لکسوس را فراهم آورد.

برای مشاهده لیست قیمت جدید و شرایط فروش نقدی و اقساطی تویوتا و لکسوس کلیک نمایید.


کاهش قیمت خودروهای تویوتا و لکسوس

منبع ایرتویا


نظرات

  • امین امرایی امین امرایی (31 تیر 1393 ساعت 02:39)

    قیمت ها کاهش پیداکرده ولی هنوزم باقیمت های جهانی تفاوت بسیار زیادی دارد