1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. پیش فروش تندر 90 دستی و اتوماتیک خرداد 94

پیش فروش تندر 90 دستی و اتوماتیک خرداد 94

18 خرداد 1394
  • 1

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط پیش‌فروش ویژه تندر90 ، از روز سه شنبه مورخ 19 خرداد لغایت زمان تکمیل ظرفیت، به شرح جدول ذیل ارائه می گردد :

شرایط و توضیحات بخشنامه :

1. ثبت نام در این بخشنامه محدودیت دارد به گونه ای که ھر کد ملی فقط امکان ثبت نام یک خودرو در کل بخشنامه را خواھد داشت.

2. نمایندگی ھا مجاز به ثبت نام از طریق کد مشتری خود نمی باشند.

3. سود مشارکت در این بخشنامه حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز بر اساس سود مشارکت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد.

4. سود مشارکت در این بخشنامه در صورت انصراف حداکثر تا زمان انقضای دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشد تا زمان انصراف برای مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواھد شد.

5. در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری (صرفاً به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) یک درصد ماھانه ( 12 درصد سالیانه) پرداخت می شود.

6. در صورتی که برحسب ضرورت، آپشن و یا تجھیزات خاصی بر روی خودرو نصب و یا حذف گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروی تغییر یافته صادر خواھد شد.

7. در شرایط پیش فروش عادی مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در موعد تحویل و پس از محاسبه سود مشارکت و ھزینه ھای قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان محترم خواھد رسید.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 11 روز سه شنبه مورخ 94.03.19 می باشد

 پیش فروش تندر 90 دستی و اتوماتیک خرداد 94



نظرات

  • حسین معمار حسین معمار (18 خرداد 1394 ساعت 12:16)

    ایشالا تا سال بعد تحویل میدن؟؟؟