1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. ورود رسمی سوبارو به ایران + جدول قیمتها

ورود رسمی سوبارو به ایران + جدول قیمتها

17 اسفند 1392
  • 0

با خبر شده ایم که فردا یکشنبه به مورخ 18/12/1392 سیف خودرو از محصولات جدید خود که شامل لگاسی، فارستر، xv و out back مدل ۲۰۱۴ می باشد ، در تهران رونمایی خواهد نمود .

صدیقه ضیایی ، قائم مقام نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش سوبارو در ایران ، گفت : پیش از این ، مشکلاتی بر سر راه ورود خودروهای سوبارو در کشور وجود داشت که هم اکنون با برطرف شدن آنها ، شرایط فراهم شده است ، در حالیکه تا پیش از این ، علیرغم واردات این خودروها، امکان عرضه آنها فراهم نبود.

ضیایی در خصوص کیفیت خدمات پس از فروش این خودرو ، اظهار داشت : یکی از ویژگی های ممتاز خودروهای سوبارو که نهایت رضایت را برای مشتریان آن فراهم کرده ، موضوع خدمات پس از فروش است، ضمن اینکه هم اکنون تعمیرگاه مرکزی این شرکت در تهران افتتاح شده و ارائه خدمات خود را به مشتریان آغاز کرده است.

وی اظهار داشت: در نظر داریم تا با اجرای استانداردهای سوبارو در ایران، خدمات پس از فروش را متحول کنیم، بنابراین با توجه به استانداردهای بالای این خودروساز ژاپنی در جذب نماینده بسیار سخت گیر خواهیم بود، همچنین سیف خودرو در حال پذیرش نمایندگی جدید در سراسر کشور است.

ضیایی افزود: به هرحال خریداران سوبارو نگران خدمات پس از فروش نباشند، زیرا سیاست این مجموعه در بخش خدمات پس از فروش این است که تمام مشتریان سوبارو VIP به شمار روند و در هر کجا از کشور که با مشکلی مواجه شوند، می توانند خدمات پس از فروش را به نحو مطلوبی دریافت کنند.

وی اظهار داشت: مشتریان می توانند با تعمیرگاه مرکزی سیف خودرو نماینده انحصاری سوبارو ژاپن تماس بگیرند تا از نحوه دریافت خدمات سوبارو در شهر خود مطلع شوند. البته ما مدعی هستیم تمام خودروهای شرکت سوبارو تا ۵ سال نیاز به تعمیرات اساسی ندارد. دلیل اصلی ارائه خدمات پس از فروش ۶ ساله یا ۱۰۰هزار کیلومتر برای این خودروها، اطمینان کامل به کیفیت فوق العاده محصولات است.

ضیایی گفت: مدل‌های ۲۰۱۴ شامل لگاسی، فارستر، ایکس وی و اوت بک از ۱۴۸ تا ۱۹۹ میلیون تومان قیمت دارند که ۴۵ درصد آن زمان عقد قرارداد، ۳۰ درصد یک ماه بعد و ۲۵ درصد زمان تحویل صد روزه دریافت می شود.

از ویژگی ها و قابلیت های خودروهای سوبارو می توان به وجود موتورهای تخت یا همان بوکسر اشاره داشته که این موتورها به دلیل وجود مرکز ثقل پایین از رقبای خویش ، دارای عمکرد و نرمی بسیار بهتری بوده به نحوی که موتورهای 6 سیلندر و 4 سیلندر بوکسر ، دارای توازن در عملکرد و دفع ضربات ناشی از احتراق در میل لنگ می باشد و این مهم به عملکرد بهتر و شتابگیری سریع تر موتور اضافه خواهد نمود .

البته جایی برای تعریف از سوبارو وجود ندارد ، زیرا این نام ژاپنی به خوبی توانسته در بازارهای امریکای شمالی با توجه به حضور رقبای پر سابقه و مشهور ، به فروش مناسبی دست پیدا نماید .

حال با ورود میتسوبیشی و سوبارو به بازار ایران منتظر رقابت بین ژاپنی ها و کره ای ها هستیم و البته هیچ پیش داوری در اینکه کدام طرف برنده این رقابت خواهد شد یا نه ، نخواهیم داشت .


ورود رسمی سوبارو به ایران






نظرات