1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. هدیه لاکچری های فرانسوی ؛ تخفیف و تسهیلات بدون بهره + جدول

هدیه لاکچری های فرانسوی ؛ تخفیف و تسهیلات بدون بهره + جدول

4 بهمن 1396
  • 1

شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی دی اس فرانسه در ایران برای عرضه محصولات خود شرایط جدید فروش را همراه با تسهیلات خاص اعلام کرده است.

براساس اعلام آرین موتوری ها، این شرکت قصد دارد به خریداران خودروی های دی اس، شرایط ویژه ای را معرفی کند تا بتوانند با خیالی راحت برای خرید محصولات با کیفیت لاکچری ساز فرانسوی اقدام کنند.

 هدیه لاکچری های فرانسوی ؛ تخفیف و تسهیلات بدون بهره + جدول

تخفیف نقدی در نظر گرفته شده برای 4 محصول DS از 3 تا 10 میلیون تومان و موعد تحویل 15 و یا 180 روزه، بسته به انتخاب شیوه پرداخت است. همچنین برای متقاضیان تحویل 70 روزه محصولات، 18 درصد سود مشارکت در نظر گرفته شده است.

ارزان‌ترین محصول سدان این برند پریمیوم فرانسوی 5LS است که با قیمت نقدی 229.5 میلیون تومان به متقاضیان عرضه خواهد شد. آرین موتور تابان در بخش فروش اقساطی، پیشنهادهای ویژه‌ای برای مشتریان دارد. در این شرایط، تسهیلات 58 تا 97 میلیون تومانی برای 4 محصول DS در نظر گرفته شده است که طی اقساط 12 ماهه بدون سود به متقاضیان ارائه می‌شود.

همچنین برای خرید محصولات دی اس، شرایط اقساطی 24 ماهه با نرخ سود 18 درصد قابل ارائه است.

مانند شرایط فروش نقدی، سود مشارکت 18 درصدی برای مشتریان طرح تحویل 30 روزه در فروش اقساطی در نظر گرفته شده است. مبلغ اقساط ماهیانه در این طرح فروش برای 4 محصول DS از 3.4 تا 10 میلیون تومان خواهد بود که در مقایسه با خودروهای همرده مشابه، شرایط به مراتب بهتری را در اختیار خریداران قرار می دهد.

جدول شرایط فروش ویژه محصولات دی اس در ایران :

 هدیه لاکچری های فرانسوی ؛ تخفیف و تسهیلات بدون بهره + جدول



نظرات

  • فرزاد فرزاد (4 بهمن 1396 ساعت 09:53)

    روزی خواهد رسید که میگویند؛ زمانی در سرزمینی بسیار ثروتمند و غنی با مردمانی فقیر و ضعیف خودروهای ۳۰میلیونی را به ۱۰ برابر قیمت می‌فروختند و برایش تخفیف ۱۰میلیونی در نظر می‌گرفتند آنهم به عنوان هدیه.!!! اگر پول نفت و معادن بیت المال است پس چرا فقط تأمین هزینه‌ عمومی کشور به گردن ماست و هیچ سهمی از دلارهایمان نمی‌بریم؟