1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. اعلام زمان قطعی فروش خودروی جدید کوییک

اعلام زمان قطعی فروش خودروی جدید کوییک

23 دی 1396
  • 3

فروش محدود خودرو کوییک هفته آینده به صورت اینترنتی و در شبکه نمایندگی های مجاز گروه سایپا آغاز می شود.

 اعلام زمان قطعی فروش خودروی جدید کوییک

فروش جدیدترین محصول گروه خودروسازی سایپا از روز سه شنبه 26 دی ماه به صورت اینترنتی یامراجعه به نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور انجام خواهد شد.

خودرو کوییک با توجه به مدل انتخابی دارای امکاناتی چون گیربکس اتوماتیک CVT، فرمان برقی،استارت دکمه ای،سیستم ورود بدون کلید، مولتی مدیا ، دوربین دنده عقب ، سیستم پایش فشارباد تایرها (TPMS)،کروز کنترل،کنترل صوتی روی فرمان و ... می باشد.

خریداران میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شبکه نمایندگی های مجاز گروه خودرو سازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

گفتنی است باتوجه به محدودیت تعداد فروش در این مرحله علاقمندان این خودرو که تصمیم به خریددارند می توانند از روز سه شنبه 26 دی ماه نسبت به خرید اقدام کنند. بدیهی است با توجه به محدودیت تعداد فروش خودروها،اولویت واگذاری بر اساس زمان ثبت نام خواهد بودوپس از تکمیل ظرفیت فروش متوقف خواهد شد.

منبع سایپا


نظرات

  • حمید حمید (23 دی 1396 ساعت 15:47)

    خودرو ۸۵ اسب بخار اخه مگه دنده اتوماتیک ،جواب میده،اونم با قیمت نزدیک چهل میلیون تومان،کی میخره

  • علی علی (23 دی 1396 ساعت 13:23)

    عجب اسباب بازی درست کردن

  • علی علی (23 دی 1396 ساعت 11:10)

    خنده داره گیربکس اتوماتیک برای موتور پرایده جواب میده؟! و آپشنهای دیگه روی خودروی که ایمنیش شبیه پرایده توجیه اقتصادی داره؟! با اون طراحی جلو مخصوصا کاپوت جلوش انگار در تنورهای سنتی و قدیمی که توش نون میپختن هست وصله ناجور طراحیهای جدید و شاهکارهای صنعت خودروسازی این دهه است که علتشم اینکه رو پلت فرم های سی سال قبل با اطاق های جدید جور در نمیاد جلو یا ازعقب ماشین چیز بد فرمی در میاد خخخ