1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش فوری برلیانس با موتور ۱۶۵۰ سی سی آغاز شد

فروش فوری برلیانس با موتور ۱۶۵۰ سی سی آغاز شد

11 بهمن 1396
  • 6

ویدیو بررسی برلیانس c3 و h320

قائم مقام معاون فروش گروه خودرو سازی سایپا از عرضه برلیانس با موتور و گیربکس جدید با هدف احترام به مشتریان و افزایش سهم بازار خبرداد.

رضا سبکروح با اعلام این خبر گفت: گروه خودروسازی سایپا برنامه ریزی مناسبی جهت حفظ و افزایش سهم خود از بازار خودرو کشور طراحی کرده که عرضه برلیانس با موتور و گیربکس جدید بخشی از این برنامه هاست.

 فروش فوری برلیانس با موتور ۱۶۵۰ سی سی آغاز شد

وی افزود: از ابتدای اسفند ماه سال جاری محصولات برلیانس سری300 و برلیانس کراس با موتور 1650 سی سی و گیربکس جدید تولید و به مشتریان محترم عرضه خواهد شد.

سبکروح با بیان این مطلب که پارس خودرو با همکاری برلیانس و شرکت کره ای هیوندایی پاورتک آزمایش ها و تحقیقات فراوانی در خصوص موتور و گیربکس انجام داده اند تصریح کرد: موتور و گیربکس جدید با آب و هوای کشور منطبق شده و تمام استانداردهای مربوطه را با موفقیت کسب کرده و این موتور منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو5 است.

گفتنی است فروش ویژه برلیانس سری 300 و برلیانس کراس، از ساعت10 روز یک شنبه مورخ 15 بهمن ماه سال جاری از طریق فروش اینترنتی و نمایندگی های مجاز سایپا آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس www.saipacorp.com و یا نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند

منبع سایپا


نظرات

  • مهرداد مهرداد (15 بهمن 1396 ساعت 08:03)

    با سلام برلیانس قبلی ها هم خوب بودن امیدوارم با تغییر جدید این خودرو رو خراب نکنن و یه شتر گاو پلنگ ازش درست نکنن.

  • حسینی حسینی (12 بهمن 1396 ساعت 01:27)

    با سلام
    این چه مملکتی که شرکتی های بزرگ کثا سایپا ایران خودرو و پارس خودرو بعد مونتاژ چندین هزار دستگاه تازه میان میگن اومدیم استانداردش کردیم اخه چرا آشغال میدید بعد میگین این آشغال را اصلاح کردیم حالا اون بقیه که قبلی که مطابق با استاندارد این مملکت نبود باید چیکار کنند. ضرر انها را کی میده.

  • مجید مجید (11 بهمن 1396 ساعت 19:45)

    با سلام. اینکه جناب سبکروح می فرمایند به منظور احترام به مشتریان موتور ماشین جدید طراحی شده.یعنی چه ؟ آیا موتورهای قبلی برلیانس و عرضه آن، قبلا بی احترامی بوده؟ عجب از ادبیات بی بدیل ایشان؟؟؟

  • مهدی مهدی (11 بهمن 1396 ساعت 16:28)

    قبلی هارو هم بیاین نقصش رو برطرف کنین خوب اونایی که پول دادن خریدن قدیمیهارو چی

    مهرداد مهرداد (15 بهمن 1396 ساعت 08:06)

    قدیمیا مشکلی نداشتن اینا میخوان با موتور قوی تر بدن این ماشین رو تو بازار.

  • امیر امیر (11 بهمن 1396 ساعت 15:03)

    قیمت !؟