1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. جشنواره فروش تابستانه وانت نیسان زامیاد با تسهیلات ویژه

جشنواره فروش تابستانه وانت نیسان زامیاد با تسهیلات ویژه

30 خرداد 1396
  • 3

مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز جشنواره فروش انواع وانت نیسان زامیاد با تسهیلات بدون بهره به مناسبت عید سعید فطر و در راستای حمایت از مصرف کنندگان خودروی کار خبر داد.

آغاز جشنواره فروش تابستانه وانت نیسان زامیاد با تسهیلات ویژه

رضا تقوی، مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار در سال جاری به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و با هدف کمک به اقتصاد خانواده ها با شرایط ویژه اقدام به ایجاد طرح جدید” فروش فوری اعتباری انواع وانت نیسان زامیاد” با شرایط استثنایی به تعداد محدود کرده است.

تقوی افزود: از نکات قابل توجه این طرح فروش، تسهیلات بدون بهره، بدون نیاز به ضامن و تحویل فوری خودرو است که مشتریان محترم می توانند با مراجعه به تمامی نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا درسراسر کشور، با پرداخت حداقل مبلغ پیش پرداخت نسبت به خرید انواع نیسان زامیاد اقدام کنند.

آغاز جشنواره فروش تابستانه وانت نیسان زامیاد با تسهیلات ویژه

آغاز جشنواره فروش تابستانه وانت نیسان زامیاد با تسهیلات ویژه



نظرات

  • reza reza (31 خرداد 1396 ساعت 18:28)

    استاندارد ، ایمنی و کیفیت این خودرو از پراید خیلی پایینتره ولی فقط از توقف تولید پراید و 405 می گن ! پس این نیسان وانت چی ؟ این خودرو با تکنولوژی چند سال پیش داره تولید میشه ؟
    به قول وزیر نفت این ماشین رو فقط باید آتیش زد

  • پدرام پدرام (30 خرداد 1396 ساعت 20:23)

    ای بابا!!!! تا کی؟ چه جوری روشون میشه؟ بسه دیگه

  • امین امین (30 خرداد 1396 ساعت 15:54)

    ای کاش این وانتو یه فیس لیفت هم میکردن با اینکه ماشین واسه باربری هایی که فاصله زیاد دارن مورد استفاده واقع میشه ولی هنوز کولر هم نداره