1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. آغاز مرحله دوم پیش فروش ساپیا S300

آغاز مرحله دوم پیش فروش ساپیا S300

13 بهمن 1392
  • 1

به دنبال استقبال مشتریان از خودرو S300 سایپا، مرحله دوم پیش فروش این محصول جدید، امروز( یک شنبه) با ظرفیت محدود آغاز شد.

به نقل از سایپانیوز، محصول جدید S300 سایپا در کلاس خودروهای سدان با بهره گیری از 6 ایربگ و ترمز پیشرفته ABS وEBD ، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر ایمنی را برای سرنشینان خود به ارمغان آورده است.

علاوه بر این، این خودرو با زیبایی منحصر به فرد خود و داشتن امکانات رفاهی چون سانروف برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، رایانه سفری، سنسور پارک دنده و ... توانسته خود را به عنوان یک خودرو خانوادگی و مجهز به امکانات رفاهی با شرایط ویژه به علاقمندان معرفی کند.

از دیگر امکانات این خودرو می توان به کمربندهای جلوی پیش کشنده و عقب سه نقطه ای، سیستم هشدار دهنده سرقت حساس به ضربه، سیستم صوتی و تصویری پیش رفته و قفل ایمنی کودک برای دربها و شیشه عقب اشاره کرد.

بر اساس این گزارش در مرحله اول فروش این خودرو ظرفیت موجود در کمتر از 1 ساعت به فروش رسید وگروه خودروسازی سایپا جهت پاسخ گویی به استقبال خوب مشتریان و نیاز بازار اقدام به پیش فروش مرحله دوم این محصول کرده است

متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور و یا سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir  مراجعه نمایند




نظرات

  • MOHSEN MOHSEN (13 بهمن 1392 ساعت 15:57)

    آخه قیمتش چنده؟؟؟؟؟