1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط استثنایی فروش وانت نیسان سایپا

شرایط استثنایی فروش وانت نیسان سایپا

23 بهمن 1395
  • 3

به منظور کمک به کاهش آلودگی هوا و بنابر درخواست مشتریان محترم، شرایط فروش فوری و فوری اعتباری طرح جایگزینی خودروهای فرسوده وانت نیسان گروه خودروسازی سایپا با شرایط و تسهیلات استثنایی شروع شد.

در طرح جایگزینی خودرو های فرسوده مبلغ ارزش گواهی اسقاط برای خودرو های وانت بالای یک تن 4/5 میلیون تومان و وانت یک تن و کمتر 2 میلیون و 250 هزار تومان در نظر گرفته شده است و در این طرح خودروها به صورت فروش فوری با بیمه بدنه رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

دارندگان خودروهای سواری و وانت فرسوده می توانند در این طرح با تسهیلات ویژه بدون بهره برای خرید وانت نیسان دو گانه سوز NE6 یورو4 با بازپرداخت 12 ماهه و نحوه پرداخت 3 چک 4 ماهه ثبت نام کنند و به صورت فوری این خودرو را تحویل نمایند.

شایان ذکر است در طرح فروش فوری اعتباری وانت نیسان امکان دریافت تسهیلات به مبلغ 20 الی 26 میلیون تومان با بازپرداخت 12 الی 36 ماهه در 2 الی 9 چک، جهت ثبت نام و خرید وانت نیسان دو گانه سوز NE6 یورو 4 در نظر گرفته شده است.

 شرایط استثنایی فروش وانت نیسان

 شرایط استثنایی فروش وانت نیسان



نظرات

  • مُـــراد مُـــراد (24 بهمن 1395 ساعت 05:51)

    همین وانت های فرسوده شاسی و بدنه و قطعات مطمئن تری دارند به نسبت وانت های جدیدی که برای رفع عیوب باید شبانه روز تو تعمیرگاههای سایپا باشی تحت عنوان گارانتی که نوعی***** طرح دستی و خیمه شب بازی هست که باید با رختخواب به این نمایندگی ها مراجعین بروند طوری که آخر سر پول بنزین هم توی جیبت نمی مونه

  • AA AA (23 بهمن 1395 ساعت 13:32)

    مردم عزیز نخرید اخه کی 35 تومن به این ماشین که هیچی نداره میده
    نه اتاق درست و حسابی
    نه قطعات با کیفیت
    نه ایمنی کافی
    نخرید اقا

  • فرزاد فرزاد (23 بهمن 1395 ساعت 12:57)

    دو نکته جالب توجه در این مطلب، مو به تن آدم، اول سیخ میکنه و بعد میریزه!
    تسهیلات استثنایی و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده؟!؟