1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط جدید پیش فروش محصولات سایپا

شرایط جدید پیش فروش محصولات سایپا

24 فروردین 1394
  • 0

 شرایط جدید پیش فروش محصولات سایپا

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا از نحوه شرایط پیش فروش محصولات شرکت سایپا در سال 94 خبر داد و گفت: گروه سایپا هر سال متناسب با شعاری که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می شود طرح ویژه ای را طراحی و اجرا می کند.

حسن فروزان مهر گفت: امسال نیز به مناسبت نامگذاری سال 94 به نام سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی طرح پیش فروش محصولات این شرکت برای همه هموطنان را طراحی کرده و به اجرا خواهد گذاشت.وی با بیان اینکه این طرح فقط یک بار در سال اجرا خواهد شد گفت: از ساعت 14 روز دوشنبه 24 فروردین این پیش فروش آغاز و تا پایان روز شنبه 5 اردیبهشت ادامه خواهد داشت و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا با بیان اینکه خیلی از مؤلفه های این طرح به انتخاب مشتریان است گفت: در این طرح مشتریان می توانند در گروه ایکس 100 شامل محصول پراید با پیش پرداخت حداقل هشت میلیون تومان، در گروه ایکس 200 شامل محصولات تیبا با حداقل ده میلیون تومان ، گروه سراتو با حداقل مبلغ 45 میلیون تومان ، در گروه برلیانس مبلغ 20 میلیون تومان برای H230 دستی و حداقل مبلغ 25 میلیون تومان برای H230 اتوماتیک ثبت نام کنند.

وی یا دآور شد: در این طرح محصولات گروه خانواده x100 ، x200، برلیانس و سراتو عرضه می‌شوند و مشتریان هنگام تحویل می‌توانند به دلخواه خودروی دیگری را به جای خودروی ثبت‌نام شده دریافت کنند، به گونه‌ای که آن زمان خودروهای آریو، ساینا و پرسیس نیز در صورت تمایل مشتری تحویل آنها داده خواهد شد.وی افزود: به این ترتیب مشتریان می توانند به هنگام ثبت نام به هر مبلغی که مایل باشند بیشتر پرداخت کنند تا از سود مشارکت سالیانه 27 درصد و روز شمار این طرح بهره ببرند، و همچنین سود انصراف این طرح نیز 24 درصد در نظر گرفته شده است.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت سایپا گفت: زمان تحویل به مشتریان نیز به دلخواه مشتری و از خرداد تا آبان امسال تعیین شده است، و مشتری در موقع تحویل می توانند نوع محصول خود را نیز تغییر داده و بعنوان مثال اگر برای پراید ثبت نام کرده می تواند تیبا و یا سراتو با پرداخت مبلغ تفاوت، دریافت کند.فروزان مهر با بیان اینکه در تولید و تعداد هر یک از این محصولات مشکل خاصی نداریم درباره قیمت نهایی محصولات هم گفت: قیمت نهایی در موقع تحویل محاسبه خواهد شد.

وی گفت: هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت سایپا و یا با مراجعه حضوری به نمایندگیهای فروش شرکت سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام کنند.

وی با بیان این‌که مشتریان باید پیش پرداخت خرید این محصولات را تنها به حساب گروه خودروسازی سایپا واریز کنند، خاطر‌ نشان کرد: در صورتی که عملیات پیش خرید به درستی انجام شود پس از ثبت‌نام و واریز پول از طریق پیام کوتاه به خریداران اطلاع رسانی ارسال خواهد شد.وی باظهار کرد:قیمت خودرو بر اساس فرمول شورای رقابت در سال جدید به خودروسازان ابلاغ خواهد شد گفت: هنوز شورای رقابت قیمت جدیدی را به ما اعلام نکرده و امیدواریم هرچه سریعتر این قیمتها اعلام شود.

وی اظهار کرد: در سال گذشته مجوز افزایش هفت درصدی محصولات خود را از شورای رقابت دریافت کردیم، با این حال قیمت محصولات تنها سه تا چهار درصد افزایش یافت و هر گونه افزایش یا کاهش قیمت محصولات سایپا منوط به تایید شورای رقابت خواهد بود.وی با بیان این‌که در حال حاضر می‌توانیم براساس مجوز سال گذشته قیمت محصولات خود را سه درصد افزایش دهیم، خاطر‌ نشان کرد: با این حال شورای رقابت در جلسات آتی خود قیمت جدید خودروها را براساس فرمول تعیین و به ما ابلاغ خواهد کرد.

مدیر فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا با بیان این‌که در سال جاری مالیات بر ارزش افزوده یک درصد و هزینه گمرکی پنج درصد افزایش یافته است، خاطر‌ نشان کرد: با توجه به رشد این هزینه‌ها قیمت خودروها در مجموع معادل یک درصد افزایش خواهدیافت.

فروزان مهر در این نشست خبری در خصوص قیمت های مصوب در سال جاری گفت: قیمت خودرو توسط شورای رقابت و بر اساس تورم بخش صنعت که توسط بانک مرکزی ابلاغ می شود و نمره کیفی که از طرف شرکت بازرسی و کیفت استاندارد ایران مشخص می شود و با در نظر گرفتن این موارد، قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت بررسی و ابلاغ خواهد شد.

فروزان‌مهر در مورد افزایش قیمت پنج میلیون تومانی سراتو دنده‌ای در سال گذشته نیز اظهار کرد: سراتو جزو خودروهایی است که با توجه به سطح قیمتی آن خودروساز راساً قیمت آن را تعیین می‌کند، بنابراین نسبت به سال گذشته قیمت آن افزایش و اخیرا نیز یک درصد بابت مالیات بر ارزش افزوده قیمت آن افزایش یافته است.

وی در رابطه با آخرین وضعیت تحویل خودروهای مگان به مشتریان خاطر‌ نشان کرد: چند طرح مختلف برای تحویل مگان و خودروهای جایگزین آن داشتیم که براین اساس بیش از 90 درصد تعهدات مگان تسویه شده است.

مدیر فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا درباره‌ی قیمت جدید پارس تندر نیز اظهار کرد: در گذشته به دلیل شرایط تحریم، کیسه هوای سرنشین این خودرو حذف شده و قیمت آن از این ناحیه کاهش یافته بود. با این حال پس از دو ایربگ شدن این خودرو قیمت یک کیسه هوا مجددا به آن افزوده شد.فروزان مهر افزود: البته تاکنون قیمت پایه محصولات سایپا نسبت به سال گذشته هیچ افزایشی نداشته است و فقط در مجموع هزینه های قانونی شامل مالیات بر ارزش افزوده، عوارض گمرکی ، شماره گذاری و بیمه شخص ثالث یک درصد به قیمت محصولات سایپا اضافه شده است.مدیر بازاریابی و فروش سایپا با بیان اینکه سایپا در سال 93 سیصد و شصت هزار دستگاه خودرو تحویل مردم داد که نسبت به سال 92 حدود 33 درصد رشد نشان می دهد گفت: در اسفند سال گذشته 42 هزار خودرو به مردم تحویل داده شد که نشانگر رونق نسبی در فروش محصولات سایپاست.

شرایط ویژه و خاص پیش فروش محصولات شرکت سایپا به مناسبت سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی :

 شرایط جدید پیش فروش محصولات سایپا

منبع سایپا


نظرات