1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. سایپا خودروی برلیانس را پیش فروش می کند

سایپا خودروی برلیانس را پیش فروش می کند

10 دی 1393
  • 7

 سایپا خودروی برلیانس را پیش فروش می کند

از هفته آینده پیش فروش خودروهای جدید برلیانس توسط گروه خودروسازی سایپا آغاز خواهد شد .

دوخودرو جدید H320 و H330 از محصولات جدید شرکت پارس خودرو، با حضور سعید مدنی مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا، ناصر آقا محمدی قائم مقام مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا و مدیر عامل شرکت پارس خودرو، دکتر بناب قائم مقام مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا، جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه خودروسازی سایپا، مدیران و معاونان شرکت های گروه، مدیران فروش، نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش و ... برگزار شد.

در این مراسم ابتدا ناصر آقا محمدی مدیر عامل شرکت پارس خودرو گفت: شرایط سختی در سه سال گذشته بر صنعت خودرو حاکم بود و از سال 90 به بعد صنعت خودروی ایران به دلایل مختلف از جمله تحریم‌ها شرایط سختی را تجربه کرد. در این بین شرکت خودروسازی پارس خودرو که در سبد محصولاتش برندهای معروف و باکیفیتی مثل نیسان و رنو را داشت، بیش از دیگر شرکت‌ها بار شرایط تحریم را به دوش کشید. عدم همکاری برندهای معروف و مشکل در تامین قطعات باعث شد در تحویل خودروهای مختلف با مشکل رو به رو شویم. اما خوشبختانه با صبر و حوصله‌ای که نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش در برخورد با مشتریان داشتند و همکاری بسیار خوبی که در این زمینه انجام دادند، توانستیم تا اندازه زیادی از این شرایط دشوار عبور کنیم.

وی اضافه کرد: در دوران تحریم با همکاری و تدبیر مدیران گروه خودروسازی سایپا، سعی کردیم تحریم ها و تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم. به طور مثال بعد از اینکه نیسان از تامین قطعات خودروهای شاسی بلندش در ایران سر باز زد، پارس خودرو به سراغ شرکت های خودرو ساز دیگر رفت و توانست امتیاز تولید نیسان پیکاپ را با نام ریچ در اختیار گیرد و به این ترتیب توانستیم دوباره تولید خودروی دو دیفرانسیل را از سر بگیریم و این بخش از بازار را به خوبی تغذیه کنیم.

آقامحمدی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم با آوردن رنو کولئوس دوباره به بازار شاسی بلندهای لوکس هم برگردیم و این خودرو امروز جایش را در بین مردم به عنوان یک خودروی با کیفیت باز کرده است و از اوایل سال آینده نیز خودرو ساندرو(B90) را به بازار عرضه خواهیم کرد و این خودرو با توجه به تنوعی که در آپشن دارد و عمده قطعات ‌آن داخلی است قطعا با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پارس خودرو در مورد برند شرکت برلیانس هم گفت: مشتریان پارس خودرو انتظار کیفیت بالایی از پارس خودرو دارند و دغدغه ما هم برای انتخاب شرکای خوب و متفاوت بر همین اساس بود و لذا پس از بررسی های فراوان، پارس خودرو به سراغ شرکت برلیانس رفت زیرا این شرکت جزو 5 خودروساز برتر چین است و البته شریک تجاری کمپانی BMW است و چند محصول از این کمپانی در خطوط تولید این شرکت مونتاژ می‌شود.وی تصریح کرد: آنچه که باعث تفاوت پارس خودرو با سایر شرکت های خودروساز می شود، شبکه گسترده خدمات پس از فروش است. قطعا وقتی محصولی با برند پارس خودرو راهی بازار می‌شود، مردم انتظار دارند خدمات مناسبی هم دریافت کند. خوشبختانه در این راه هم پارس خودرو گام‌هایی موثر‌تری از گذشته برداشته است.

آقا محمدی گفت: همیشه بخش عمده‌ای از تولیدات شرکت پارس خودرو به پراید اختصاص داشته است. اما در آینده قصد داریم تیراژ این محصول را کاهش دهیم و محصولات جدید را جایگزین این خودرو کنیم. انشالله وقتی در اردیبهشت ماه سال آینده برلیانس را راهی بازار کردیم، قصد داریم رنو ساندرو را نیز به سبد محصولاتمان اضافه کنیم و در سال آینده قطعا رشد تولید را با عدد قابل توجهی تجربه خواهیم کرد. وی تصریح کرد: در 8 ماهه امسال با تلاش همه کارکنان شرکت پارس خودرو توانستیم رکورد کل سال گذشته را بشکنیم و امیدواریم با عرضه محصولات جدید و تنوع در سبد محصولاتمان بتوانیم رضایت خاطر مشتریانمان را همچون گذشته به دست آوریم.

در ادامه رضا تقی زاده معاون بازار یابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا با اشاره به نقش مهم نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا گفت: نمایندگان فروش سایپا همچون سربازان گمنامی هستند که در سراسر کشور بدون هیچ ادعایی به گروه سایپا کمک می کنند و در سال گذشته با وجود مشکلات فراوان تلاش فراوانی کردند و با مدیریت و دلسوزی به خروج از بحران کمک کردند.وی افزود: در گروه خودروسازی سایپا اتفاق ویژه ای در حال انجام است و خروج این گروه خودروساز از تولید تک محصولی و ایجاد تنوع در سبد محصولات است و در سال آینده 15 محصول جدید و متنوع در گروه خودروسازی سایپا تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

معاون بازار یابی و فروش داخلی گروه سایپا تصریح کرد: بر همین اساس استراتژی فروش محصولات نیز با توجه به گستردگی قیمتی محصولات عوض خواهد شد و شبکه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش نیز باید در این زمینه فعالیت های بیشتری انجام دهند.وی سال آینده را سال خوبی برای حوزه کسب و کار خودرو دانست و گفت: با توجه به تغییر قوانین بانکی و کاهش سوددهی بانکها، قطعا سرمایه گذاری در حوزه خودرو بسیار سود ده خواهد بود وکسانی که در این حوزه سرمایه گذاری کنند در سال آینده 20 تا 30 درصد سود خواهند برد.

تقی زاده در مورد عرضه خودروهای جدید H330 وH320 نیز گفت: پیش فروش این خودروها از هفته آینده شروع خواهد شد و با توجه به اینکه خطوط تولید این خودرو آماده شده و شرایط تولید آن کاملا محقق است پیش بینی می شود که تحویل آن نیز به موقع و بدون تاخیر انجام شود و اولین تحویل این خودروها در اردیبهشت و خرداد ماه سال آینده خواهد بود.

در ادامه مصطفی وحیدزاده- مدیر عامل شرکت سایپا یدک با اشاره به سنگین بودن وظیفه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش گفت: از زمانی که خودرو تولید و از شرکت های خودرو ساز خارج می شود تا سالیان طولانی وظیفه حوزه خدمات پس از فروش است که برند و خوشنامی گروه سایپا را حفظ کند و این یک وظیفه سنگین است که به دوش شبکه نمایندگان فروش وخدمات پس از فروش گروه است.

وی افزود: سایپا یدک به عنوان یک پل رابط است که نمایندگان فروش را به عنوان شرکای تجاری به خودروساز متصل می کند و نقش نماندگان در ایجاد رضایت و خوشنامی در بین مردم بسیار تاثیرگذار است.

وحید زاده گفت: سایپا یدک در مورد خودروهای جدیدی که وارد سبد محصولات گروه سایپا شده اند و ایجاد ارتباط با شرکای جدید خارجی، شرکت های خودروساز گروه و نمایندگان فروش اقدامات خوبی انجام داده است و هماهنگی های لازم جهت تامین قطعات و ارائه خدمات صورت پذیرفته است.

وی افزود: در مورد خودروهای جدیدی که در شرکت پارس خودرو تولید خواهد شد پیش بینی می شود با توجه به نام و برند خوبی که این شرکت در بین مردم از گذشته ایجاد کرده بتواند بازار خوبی کسب کند.

مدیرعامل سایپا یدک سال 94 را به واسطه ایجاد تنوع محصول در گروه سایپا سالی سخت برای نمایندگان فروش دانست و گفت: با توجه به ورود 15 محصول جدید در سبد محصولات گروه سایپا قطعا سال آینده از جهت ارائه خدمات این محصولات جدید به مشتریان، سالی سخت و پرکار برای نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش است و البته این نوع سختی بسیار دلچسب و شیرین است.وی خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های اصلی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا نحوه برخورد و تعامل با مردم و نحوه ارائه خدمات به مشتریان است که در این موضوع نقش اصلی را نمایندگی ها ایفا می کنند و لذا سایپا یدک در این حوزه فعالیت های خود را در موضوعات آموزش به کارکنان نمایندگی ها و تجهیز ابزار آلات و کارگاه ها شروع کرده است.وحیدزاده در خصوص خودروهای جدید گروه سایپا گفت: امیدواریم که بین شرکت های خودروساز و شرکت های ارائه دهنده خدمات همچنان این هماهنگی وجود داشته باشد تا قبل از ورود این خودروهای جدید به بازار مشکلی بابت خدمات پس از فروش نداشته باشیم و البته خوشبختانه تدارک برای این محصولات جدید دیده شده و نگرانی خاصی وجود ندارد.

منبع آفتاب


نظرات

  • اورکلاک اورکلاک (13 دی 1393 ساعت 01:31)

    شاهنامه دقیقا اخرش بده نه خوش دوست عزیز یکم مطلالعه کنید لطفا اگه ایرانی هستید.!

  • محمدماجد محمدماجد (11 دی 1393 ساعت 11:34)

    سبیل هیتلر جلوشه کهههههههههههههههههههه

  • علی فلاحت علی فلاحت (11 دی 1393 ساعت 11:21)

    افرین بعد از عمری لگن مونتاژ کردن رسیدند به این یادش بخیر یه زمانی زانتیا مونتاژ می کرد حالا رسیده به این شرکت چینی که حتی سابقه اش هم از سایپا خیلی کمتره

  • لادیزایران لادیزایران (11 دی 1393 ساعت 09:47)

    سایپا یدک به عنوان یک پل رابط است که نمایندگان فروش را به عنوان شرکای تجاری به خودروساز متصل می کند و نقش نماندگان در ایجاد رضایت و خوشنامی در بین مردم بسیار تاثیرگذار است.

  • آفرین آفرین (10 دی 1393 ساعت 15:37)

    موقع تحویل چه میدهند شاهنامه آخرش خوش است

    جرمی جرمی (10 دی 1393 ساعت 23:34)

    قناری!!!!!!!!!!!

    پشنگ پشنگ (24 بهمن 1393 ساعت 10:22)

    تحویلی همه وارداتی هستن.. فعلا خط تولید ندارن..