1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. طرح فروش هزینه سفر سایپا (اتو خدمت)

طرح فروش هزینه سفر سایپا (اتو خدمت)

29 شهریور 1394
  • 0

گروه خودروسازی سایپا با هدف تکریم مشتریان خود اقدام به فروش محصولات خود در قالب طرح نوین و خلاقانه ای کرده است.

گروه خودرو سازی سایپا به مناسبت فرارسیدن اعیاد غدیر و قربان و با هدف افزایش رضایت مندی مشتریان اقدام به فروش محصولات خود بر اساس طرح نوین " اتو خدمت سایپا " نموده است. در این طرح که به صورت ابتکاری در گروه سایپا و برای اولین بار در صنعت خودروی کشور انجام خواهد شد خریداران محصولات گروه سایپا می توانند از شرایط مالی متنوع و سود مناسب این طرح استفاده نمایند.

این طرح برای اولین بار در صنعت خودروسازی کشور و در راستای تاکید مدیرعامل گروه سایپا درجهت کمک به اقتصاد و معیشت خانواده ها و احترام به خواست آنها صورت گرفته است.شایان ذکر است در روزهای گذشته مدیرعامل گروه سایپا از مردم به دلیل وجود مشکلات عذرخواهی کرده بود و این طرح نیز در همین راستا و به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان و تکریم خواست آنها صورت گرفته است.

این طرح که در 5 مدل طراحی شده، شامل تحویل 3 ماهه، 6 ماهه، 9 ماهه، یک‌ساله و دو ساله می‌شود و خریداران در هر زمان نسبت به انصراف از خرید خود اقدام کنند، می‌توانند تا همان روز از سود مشارکت 28 درصدی برخوردار شوند، البته از زمان اعلام انصراف، سود انصراف 28 درصدی برای خریداران لحاظ می‌شود که به معنی آن خواهد بود که از زمان انصراف، سودی بابت مشارکت در فاصله زمانی انصراف و دریافت پول به خریداران تعلق نخواهد گرفت.

به گفته مهدی جمالی، مدیر عامل گروه سایپا این طرح که با عنوان اتوخدمت سایپا به مشتریان ارائه خواهد شد، به منافع مشتریان توجه داشته و یک طرح منحصر به‌ فرد محسوب می‌شود که می‌تواند مشکلات خودروسازان و مشتریان را برطرف کند.

در طرح جدید سایپا که از امروز به مدت 4 روز اجرا می‌شود، مشتریان از روز ثبت‌نام تا روز تحویل خودرو به‌ صورت روزشمار از سود مشارکت تحت عنوان هزینه سفر برخوردار خواهند شد. این طرح مشمول افزایش قیمت خودرو نخواهد بود و در صورت انصراف، مبلغ ثبت‌نام حداکثر در مدت یک‌ ماه به مشتری پرداخت خواهد شد.

در طرح جدید سایپا، تغییر مدل، محصول و زمان تحویل خودرو از سوی مشتری امکان‌پذیر خواهد بود و بازه‌های زمانی طرح قابل تمدید است. همچنین در صورت انصراف زودتر از موعد قرارداد، سود انصراف بر اساس ارقام مندرج در جدول زیر محاسبه خواهد شد.

شرایط فروش اتوخدمت سایپا - شهریورماه 94 :

 طرح فروش هزینه سفر سایپا

منبع سایپا


نظرات