1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش نوروزی کولیوس جدید شرکت پارس خودرو

فروش نوروزی کولیوس جدید شرکت پارس خودرو

3 اسفند 1392
  • 0

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس خودرو، فروزانمهر مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا باتوجه به نزدیک شدن به ایام نوروز 93 ضمن تبریک پیشاپیش این عید باستانی به تمامی هموطنان عزیز گفت: شرکت پارس خودرو برای علاقمندان به خودروی کولیوس به مناسبت فرارسیدن عید نوروز، فروش فوری خودروی کولیوس جدید خود را با تسهیلات ویژه در نمایندگی های منتخب این گروه آغاز کرده است.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: این تسهیلات به دو صورت 40 میلیون تومانی بدون بهره و 60 میلیون تومانی با سود 18 درصد برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این نکته که خودروی کولیوس شرکت پارس خودرو از گارانتی 5 ساله برخوردار است، تاکید کرد: علاقمندان خرید این خودروی لوکس شاسی بلند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های منتخب گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

شایان ذکر است؛ خودروی کولیوس جدید شرکت پارس خودرو دارای نشان ارزشمند 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو ان کپ( euro n cap ) بوده و از جدیدترین سیستم های ایمنی ترمز ضدقفل، ترمز اضطراری، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و ترمز پارک الکترونیکی به همراه 6 کیسه هوا بهره مند است




نظرات