1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. تالیسمان را در ارگ تهران ببینید

تالیسمان را در ارگ تهران ببینید

13 دی 1395
  • 0

شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، به تازگی در محوطه داخلی مرکز تجاری ارگ تهران، رنو تلیسمان را قرار داده است و معرفی و فروش این خودرو را در محل این مرکز تجاری بزرگ انجام می شود. با اینکه تنها سه روز از حضور تلیسمان در ارگ تهران می گذرد، استقبال از تلیسمان بی نظیر بوده است. تمام بازدیدکنندگان به این نکته اشاره می کنند که رنو تحولی دوست داشتنی را برای محصولات و مشتریان خود رقم زده است.

الماس رنو در ارگ تهران

رنو تلیسمان به عنوان یک سدان تازه وارد به بازار ایران، جز خودروهای نیمه لوکس اروپایی در بازار محسوب می شود و تا به امروز توانسته ظرف سه ماه آمار فروش بیش از دو هزار دستگاه را در کشور ثبت کند. رنو تلیسمان به موتور 1.6 لیتری توربو 190 اسب بخار با گشتاور 260 نیوتون متر مجهز است. توان موتور این خودرو توسط یک گیربکس 7 دنده اتوماتیک دوکلاچه به چرخ های جلو می رسد. هماهنگی بالای موتور و گیربکس و از طرفی توان بالای موتور در تمام مدت، باعث شده تا تلیسمان شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 7.7 ثانیه ثبت کند. همچنین این خودرو می تواند در حالت عادی به سرعتی بیش از 235 کیلومتر بر ساعت برسد. تلیسمان در فروش های قبلی نگین خودرو با قیمت 185 میلیون تومان به دست مشتریان رسیده است و این روزها تا 210 میلیون تومان در بازار آزاد قیمت‌گذاری می شود.

الماس رنو در ارگ تهران

تا به امروز شرکت نگین خودرو ترفندهای جدیدی را در بحث بازاریابی به شرکت های ایرانی معرفی کرده است. تحویل زودتر از موعد خودرو یکی از این فعالیت ها است که اعتماد مشتریان را بیشتر از گذشته به سمت این شرکت کشانده است. در حال حاضر رنو تلیسمان به عنوان یکی از پرفروشترین خودروهای رنو در ایران و بازار جهان شناخته می شود و جالب است بدانید که در کره جنوبی به مراتب آمار فروش رسمی بهتری از کیا اپتیما JF و هیوندای سوناتا LF دارد.

الماس رنو در ارگ تهران

رنو کولئوس به عنوان جدیدترین خودرو رنو و نگین خودرو، در اواخر بهمن 1395 رونمایی و فروش آن آغاز خواهد شد.

منبع:ایران جیب



نظرات