1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش قطعی رنو تلیسمان 2017

فروش قطعی رنو تلیسمان 2017

22 اسفند 1395
  • 4

فروش رنو تلیسمان، جدیدترین و محبوب ترین سدان رنو در سراسر دنیا، هم اکنون با قیمت قطعی ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان توسط نگین خودرو آغاز شده است.

در این طرح فروش که ۱۶ درصد سود مشارکت و ۱۴ درصد سود انصراف به پیش پرداخت ۹۰ میلیون تومانی رنو تلیسمان تعلق میگیرد، موعد تحویل خودرو ۹۰ روز کاری می باشد.

فروش با قیمت قطعی رنو تلیسمان ۲۰۱۷ آغاز شد

از آنجا که تعداد درنظر گرفته شده برای این طرح ویژه، محدود است و با توجه به نوسانات نرخ ارز و شرایط عدم اطمینان موجود در بازار، به عزیزانی که خواهان خرید این خودروی مدرن و نیمه لوکس اروپائی هستند، پیشنهاد می شود هرچه سریعتر به شعب و نمایندگی های نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

فروش با قیمت قطعی رنو تلیسمان ۲۰۱۷ آغاز شد

اطلاعات بیشتر از آخرین بخشنامه فروش رنو تلیسمان در سال ۱۳۹۵ در وبسایت رسمی نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com موجود است. ???

فروش با قیمت قطعی رنو تلیسمان ۲۰۱۷ آغاز شد

منبع:دنیای خودرو



نظرات

  • رضا رضا (23 اسفند 1395 ساعت 10:38)

    سلام دوستان
    این سدان در طراحی فوق العاده است و یک سدان لوکس به شمار میاد و تا آخر فوریه 2017 پرفروشترین ماشین سدان در اروپا بوده اما چون موتورش توربو هست متاسفانه با بنزین بی کیفیت ایران سازگاری نداره و بعد از چند سال کار دست صاحبش میده هر چند که نگین خودرو نماینده رنو در ایران مدعی است که رنو برای سری جدید ماشینهایی که قراره به ایران بفرسته مثل همین تالیسمان و کولئوس نیو روی اکتان بنزین ایران کار کرده و موتورهای خودرو رو منطبق کرده .... اما چه قدر این حرف واقعیه الله اعلم ... باید متخصصین مثل همین سایت خوب CAR نظر بدن .موفق باشید .

  • مهدی مهدی (23 اسفند 1395 ساعت 09:18)

    قبلا قیمت را 199980000گفته بودند دعوا سر 20000تومان بود عجیبه خیلی رعایت کردند !!!!!

  • هیتلر هیتلر (22 اسفند 1395 ساعت 19:28)

    سلام دوستان فقط دقت داشته باشید شروع قیمت این ماشین در بازار خارجی از 30,875 دلار شروع میشه که با دلار ۳۸۰۰ تومنی میشه ۱۱۷،۳۷۵،۰۰۰ میلیون تومان
    موفق باشید

    رضا رضا (23 اسفند 1395 ساعت 10:54)

    خوب بله آقای هیتلر این جا ایرانه و این فرمایش شما در مورد همه ی خودروهای وارداتی صدق می کنه و نه فقط تالیسمان ، اون هم به دلیل تعرفه ی سرسام آور واردات خودرو است تا یه موقع آب تو دل دوتا بنجل ساز ایرانی ( سایپا و ایران خودرو ) تکون نخوره !!!