1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش رنو کولئوس با 16 درصد تخفیف به مدت محدود

فروش رنو کولئوس با 16 درصد تخفیف به مدت محدود

27 مهر 1394
  • 1

 فروش رنو کولئوس با 16 درصد تخفیف به مدت محدود

نماینده رسمی Renault فرانسه در ایران، از روز دوشنبه ۲۷ مهرماه همزمان با اجرای برجام، فروش رنو کولئوس، شاسی بلند لوکس اروپایی که با ترکیبی منحصر به فرد از قابلیت های رفاهی، ایمنی و طراحی تشکیل شده است را آغاز می کند.

این خودرو با موتور ۲.۵ لیتری توانسته است با خروجی موتور ۱۷۰ اسب بخاری، رانندگی فوق العاده ای برای سرنشین آن فراهم کند. خودروی کولئوس مجهز به سیستم انتقال قدرت CVT بوده و از امکانات رفاهی چون سقف پانوراما و سیستم هشدار دهنده نقاط کور برخوردار است.

برخی از آپشن های این خودرو عبارتند از: Auto Light سنسور باران، ترمز دستی برقی، سیستم صوتی حرفه ای Bose دارای آمپلی فایر و ۷ اسپیکر و یک ساب بوفر، ایینه های جانبی برقی تاشو، سنسورهای هشدار دهنده موانع در جلو و عقب و نقطه کور،ESP و ......

قیمت پایه این خودرو از سوی نگین خودرو ۱۵۷ میلیون تومان اعلام شده است که با تخفیف خرید نقدی ویژه طی مدت محدود و در تعداد محدود با قیمت ۱۴۹,500,000 تومان به فروش می رسد.

رنو کولئوس در فروش اقساطی با ۹۷ میلیون تومان پیش پرداخت و تسهیلات ۶۰ میلیونی با اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه نیز به بازار عرضه خواهد شد.

طبق اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو قیمت این خودرو قطعی است و ۲۵ روزه به مشتریان تحویل خواهد شد.

طی نیمه نخست سال ۱۳۹۴ با توجه به عملکرد بسیار مثبت شرکت نگین خودرو در حوزه تحویل و رضایت مندی مشتریان در بخش خدمات پس از فروش، Reanultبر آن شد تا این خودرو را به سبد محصولات این شرکت اضافه نماید.

توانایی های فنی و طراحی بدیع این خودرو، بهترین مشخصه های یک خودروی چند منظوره MPV و یک خودروی چهارچرخ متحرک 4WD را کنار هم گرد آورده است و این بدان معنی است که هرکسی می تواند همزمان یک رانندگی لذت بخش و مطمئن را تجربه کند.

کولئوس با در اختیار گذاشتن امکانات 4WD نیاز راننده را به یک خودروی راحت برآورده می کند، چراکه کولئوس قادر است از انواع مسیرها، چه در شهر و چه در خارج از آن با حفظ ایمنی و ارائه امکانات پیشرفته به راحتی عبور کند.

در بخش ایمنی، رنو کولئوس موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه Euro NCAP شده است. رنو کولئوس با ۵ سال و یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی به فروش می رسد و هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل نمایند.

 فروش رنو کولئوس با 16 درصد تخفیف به مدت محدود



نظرات

  • امین روستایی امین روستایی (28 مهر 1394 ساعت 10:07)

    الان مطمئن هستین میشه 16 درصد تخفیف ؟؟؟؟ یه دور حساب کنین خب ....
    میشه نزدیک 5 درصد.... 4.7% حدودا