1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط مناسب نگین خودرو برای فروش رنو فلوئنس

شرایط مناسب نگین خودرو برای فروش رنو فلوئنس

30 اردیبهشت 1395
  • 0

خرید یک خودرو خوب زمانی دلچسب است که در کنار قابلیت های اصیل خود خودرو از جمله اصالت برند و کیفیت ساخت، شرایط فروش خوبی هم برای آن ارائه شود.

رنو فلوینس

رنو فلوئنس دنده ای با حجم 2000 سی‌سی در سال گذشته مورد توجه ویژه ارزیابان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) قرار گرفت؛ این سازمان در گزارش رسمی خود از این خودرو بعنوان خودرو برتر از منظر مشتری در بین خودرو های با قیمت 70 تا 100 میلیون تومان یاد کرد.

از این هفته نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران برای فلوئنس دنده ای شرایط فروش جدید و جذابی را تعیین کرده تا طیف بزرگتری از دوستداران این برند بتواند از محصولات رنو استفاده کنند.

تحویل 7 روزه، اقساط 12 تا 36 ماهه، پیش پرداخت 2 و 3 مرحله ای، 50 درصد وام خرید خودرو و ...، همه و همه از تسهیلات جدید خرید خودروی رنو فلوئنس دنده ای توسط نگین خودرو در دومین ماه از سال جدید است.

علاقمندان به خرید یک خودروی با کیفیت، اصیل و اقتصادی می توانند با پرداخت یک چهارم مبلغ کل (تنها 27.7 میلیون تومان) پس از 30 روز یک دستگاه رنو فلوئنس سوار شوند.

در حالت اقساطی بجز دوره 12 ماهه بدون بهره ، امکان بازپرداخت در دوره های 24 و 36 ماهه هم وجود دارد. نکته جالب توجه اینکه مشتریان با انتخاب اقساط 36 ماهه تنها ملزم به پرداخت مبلغی کمتر از 2 میلیون تومان در ماه خواهند بود.

مشتریانی که تمایل به خرید نقدی خودروی فرانسوی فلوئنس دنده ای داشته باشند، قطعا از 3 میلیون تومان تخفیف نقدی و 50 هزار کیلومتر سرویس دوره ای رایگان هم بهره مند می شوند.

منبع: پرشین خودرو



نظرات