1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ویژه رنو داستر با تحویل 30 روزه

فروش ویژه رنو داستر با تحویل 30 روزه

19 اردیبهشت 1394
  • 0

طبق اعلام واحد بازاریابی نگین این خودرو شاسی بلند اروپایی که پیش از این با قیمت تمام شده بیش از 104 میلیون تومان به مشتریان عرضه می شد، در طی مدت این فروش ویژه با قیمت تمام شده 96.750.000 تومان و با تعداد محدودی به بازار عرضه شد.

در این فروش ویژه 36 میلیون تومان تسهیلات بدون بهره یک ساله با جریمه تاخیر در تحویل معادل 22 درصد در نظر گرفته شده بود که در نوع خود شرایط مناسب و بی سابقه ای برای مشتریان بود.

همچنین برای مشتریانی که قصد خرید نقدی داستر در این طرح را داشتند بیمه بدنه به همراه مانیتور، نویگیشن و دوربین عقب به عنوان هدیه ویژه اهدا شد.

مدیر عامل نگین خودرو اعلام کرد: با توجه به استراژی شرکت در سال جاری مبنی جلب رضایت حداکثری مشتریان، علیرغم افزایش عوامل موثر در قیمت تمام شده خودرو در بازار کشور، رنو داستر که یک خودرو کاربردی و اقتصادی است با بیش از 14 درصد تخفیف طی این مدت و در تعدادی محدود به مشتریان عرضه شد.

پس از استقبال چشمگیر مشتریان از خودرو داستر، شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، این محصول را تنها تا پایان اردیبهشت ماه با شرایط ویژه عرضه خواهد کرد. همچنین در سبد محصولات شرکت نگین خودرو، خودرو فلوئنس دنده دستی با شرایط خاصی عرضه خواهد شد.

این محصولات از روز شنبه مورخ 19 اردیبهشت و تنها به مدت 2 هفته در کلیه نمایشگاه های شرکت و نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت نگین خودرو در سراسر کشور عرضه می شود.

 فروش ویژه رنو داستر با تحویل 30 روزه

نکات مورد توجه مشتریان:

کلیه قیمت ها به تومان میباشد.

هزینه های شماره گذاری شامل عوارض شهرداری، هزینه اداره دارایی و فیش 10% می باشد که توسط شرکت پرداخت خواهد شد.

رنو داستر با گارانتی 5 سال و یا 150 هزار کیلومتر کارکرد خودرو توسط شرکت نگین خودرو ارائه خواهد گردید .

هزینه بیمه شخص ثالث کلیه خودرو ها به عهده شرکت می باشد.

هزینه مالیات بر ارزش افزوده به عهده خریدار می باشد که در قیمت قطعی خودرو محاسبه گردیده است.

در صورت تاخیر شرکت در تحویل خودرو در زمان مقرر،جریمه تاخیر با نرخ 22% به خریدار پرداخت خواهد شد.

 فروش ویژه رنو داستر با تحویل 30 روزه



نظرات