1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط پیش فروش رنو کپچر مدل 2016

شرایط پیش فروش رنو کپچر مدل 2016

24 مرداد 1394
  • 0

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط پیش فروش رنو کپچر با مدل 2016 ، از روز شنبه مورخ 24 مردادماه 94 لغایت زمان تکمیل ظرفیت، به شرح جدول ذیل ارائه می گردد.

سود مشارکت در این بخشنامه 18 درصد سالیانه و حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز بر اساس سود مشارکت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد.سود مشارکت در صورت انصراف 16 درصد سالیانه و حداکثر تا زمان انقضای دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشد تا زمان انصراف برای مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواھد شد.

در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری (صرفاً به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) یک درصد ماھانه ( 12 درصد سالیانه) پرداخت می شود.در صورتی که برحسب ضرورت، آپشن و یا تجھیزات خاصی بر روی خودرو نصب و یا حذف گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروی تغییر یافته صادر خواھد شد.

در شرایط پیش فروش عادی مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در موعد تحویل و پس از محاسبه سود مشارکت و ھزینه ھای قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان محترم خواھد رسید .

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 94/05/24 می باشد :

 شرایط پیش فروش رنو کپچر مدل 2016



نظرات