1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. خودروی ون هایس توسط پارس خودرو عرضه می شود

خودروی ون هایس توسط پارس خودرو عرضه می شود

28 دی 1393
  • 3

مهرداد ابوذرخانی - مدیر توسعه کاربری و قائم مقام معاون کیفیت تضمین شرکت پارس خودرو با اشاره به رسالت این شرکت در تامین و عرضه خودرو با کاربری های مختلف در حوزه های خدماتی و لجستیکی در سراسر کشور گفت: شرکت پارس خودرو به عنوان نخستین و کیفی ترین خودروساز کشور با هدف خدمت به توسعه حمل و نقل عمومی در صنایع زیربنایی کشور اقدام به ارائه خودروهای استراتژیک با قابلیت کاربری مختلف کرده است.

ابوذرخانی اظهار داشت: با توجه به نیاز کشور به خودروهای استراتژیک , شرکت پارس خودرو در گام نخست خودرو ون هایس را با همکاری تنها شریک تجاری تویوتا در چین و با همکاری بی ام و را به بازار عرضه خواهد کرد.

وی با اشاره به امکان نصب تجهیزات مختلف بر روی این خودرو گفت: ون هایس انتخاب بسیارخوبی برای کاربران به علت بهره گیری از قوای محرکه و فضای مناسب است, که در ردیف خودروهای باکیفیت و با قیمت مناسب در مقایسه با نمونه های موجود در بازار می تواند رضایت کاربران همراه با دسترسی به شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا را فراهم آورد.

قائم مقام معاون کیفیت تضمین پارس خودرو افزود: ون هایس از موتور ۴ سیلندر , ۱۶ سوپاپ با حجم ۲۴۳۸سی سی به همراه جعبه دنده دستی ۵ سرعته و استاندارد آلایندگی euro۵ بهره می برد.

وی گفت: ون هایس با کاربری هایی مختلف مانند خودرو تشریفات و آمبولانس داری امکاناتی مانند: فرمان هیدرولیک قابل تنظیم , سیستم ترمز EBD+ABS ، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو , سیستم تهویه مطبوع جلو و عقب , مجهزبودن صندلی ها به کمربند ایمنی سه نقطه ای است.

ابوذر خانی با یادآوری ارائه ون هایس به صورت آمبولانس افزود : نمونه ون آمبولانس با قابلیت نصب امکانات و تجهیزات پزشکی تیپ A(به منظور حمل بیمار تا مراکز درمانی) اکسیژن تراپی مطابق با سازمان ملی استاندارد است که با بازنگری و تغییرات در فضای کابین امکان تغییر از تیپ A به تیپ Bفراهم خواهد شد.

مدیر توسعه کاربری محصولات پارس خودرو خاطر نشان کرد: ون هایس در چهار گروه کارگو (باربری) , استاندارد، دولوکس(داری دو سیستم تهویه) , فلگ شیپ (بدنه دورنگ) و ون آمبولانس ارائه می شود.

ابوذرخانی با اشاره به نظارت دقیق مهندسی و وجود زیر ساختهای مناسب موجود در پارس خودرو گفت: این خودرو با تغییرات استاندارد قابل استفاده جهت کاربری هایی مانند : ون پلیس, انتقال زندانی, حمل و جابجائی معلولان, تاکسی شهری و بین شهری و جابجائی توریست را دارد.

وی ضمن تاکید بر تجهیز ون هایس به لوازم اضافی و گستردگی خدمات پس از فروش این خودرو گفت : شرکت پارس خودرو آمادگی دارد باتوجه به نیازهای کیفی متقاضیان, ون هایس را با آپشن های متفاوت در کنار سایر محصولات در سراسر کشور عرضه نماید.

 خودروی ون هایس توسط پارس خودرو عرضه می شود

 خودروی ون هایس توسط پارس خودرو عرضه می شود

 خودروی ون هایس توسط پارس خودرو عرضه می شود

 خودروی ون هایس توسط پارس خودرو عرضه می شود

 خودروی ون هایس توسط پارس خودرو عرضه می شود



نظرات

  • یحیی یحیی (18 مرداد 1396 ساعت 14:00)

    سلام
    خودرو برلیانس 9 نفره یا 11 نفره هست.
    جسارتا شرایط نقد و اقساطش رو میخواستم
    ممنون

  • دانیال دانیال (1 مرداد 1395 ساعت 15:31)

    با سلام و خسته نباشید
    قیمت و مشخصات کامل و ارتفاع داخلی ون فوتون 9 نفره رو میخواستم ؟ درضمن برای خرید به کجا مراجعه کنیم ؟ خرید به صورت نقدی ،
    آیا موجود هست یا نه ؟
    با تشکر

  • محمدماجد محمدماجد (28 دی 1393 ساعت 22:23)

    خوبه