1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط فروش نیسان جوک برای اولین بار در ایران

شرایط فروش نیسان جوک برای اولین بار در ایران

19 آبان 1395
  • 6

شرکت جهان نوین آریا که این روزها به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان در بازار ایران شناخته می شود، اولین گام برنامه فروش را برای نیسان جوک برداشت. این شرکت نیسان جوک را در فعلا در تیپ اسکای پک، پلاتینیوم عرضه می‌کند. در حال حاضر دو نسخه اول این خودرو در نمایندگی های این شرکت به فروش می رسند.

شوروم مرکزی این شرکت در خیابان ایرانشهر، بعد از تقاطع سمیه، پلاک 101 واقع شده است و تعدادی از خودروهای نیسان برای بازدید حضور دارند.

  فروش نیسان جوک اولین‌بار در ایران آغاز شد

فروش نقدی (تحویل 30 روز کاری) با مدل 2016 :

  فروش نیسان جوک اولین‌بار در ایران آغاز شد

کلیه هزینه‌های شماره‌گذاری، مالیات بر ارزش افزوده و بیمه شخص ثالث در قیمت خودرو لحاظ گردیده و خریداران گرامی هزینه دیگری پرداخت نخواهند کرد.

  فروش نیسان جوک اولین‌بار در ایران آغاز شد



نظرات

  • amir amir (16 دی 1395 ساعت 16:07)

    ماشین عالییه. قیمتش با توجه به ماشینای مشابهش عالیه امکانات باور نکردنیی داره چهرشم عالیه و همچنین مصرف سوخت کم

  • امیر امیر (16 دی 1395 ساعت 15:46)

    ماشین عالییه. قیمتش با توجه به ماشینای مشابهش عالیه امکانات باور نکردنیی داره چهرشم عالیه و همچنین مصرف سوخت کم

  • بی نام بی نام (23 آبان 1395 ساعت 01:41)

    در جواب آقای وحید
    یعنی واقعا لازمه راجع به هر چیزی نظر بدیم ؟
    برای شما لازم نیست مغزتو به کار بندازی ، حداقل چشماتو باز کن ببین همون کمپانی هایی که داری ازشون یاد میکنی موتور های توربو میزنن ، اگر تویوتا برای مدل های ارزون قیمت اش توربو نمیزاره عوض اش برای لکسوس هاش میزاره که یه توک پا بری همین نمایشگاه های خودمون میبینی بهترین ماشینهای تویوتا با موتور های توربو دارن میان.
    مسابقات فرمول 1 که چند ساله به سمت موتور های توربو تغییر سمت داده مرسدس بنز خدایی میکنه
    توی همین ایران خودرویی مثل رنو تالیسمان با موتور توربو فروش رویایی داشته
    پژو + آلفا + بنز + بی ام و + لکسوس +ام جی+ ولوو + و....
    با اون فلسفه قطعات اضافی و غیره بهتره بری پیکان بخری ، هر وقت خراب شد کرابراتور اشو بریز بیرون زودی جمع میشه. میتونی بنزین هم گیر نیاوردی نفت بریزی + روغن سوخته هم کارتو راه میندازه
    در آخر فهمیدیم تویوتا داری اونم از نوع هایلوکسش ( اینو بدون که هایلکوس خودرویی ارزون قیمت با کمترین امکانات و برای قشر فقیر طراحی و ساخته شده )
    آقا نظر ندی نمیگن ....

  • وحید وحید (20 آبان 1395 ساعت 09:35)

    تو این رنج قیمت هیچی جای هیوندای توسان 2012 تا 2014 رو نمی گیره.انصاف والحق ماشینهای کره ای هم خوش بازارن،هم قطعات یدکی اصلیشون به وفور گیر میاد و هم خدمات پس از فروش خوبی دارن.من خودم شخصا از ماشینی که حجم موتورش پایین باشه و به زور توربو بهش افزایش قدرت داده باشن خوشم نمیاد چون توربو به مرور زمان موتور رو خراب می کنه و حتی خودش هم یه قطعه اضافی مستهلک شوندست.اگه توربو خوب بود تویوتا و فورد و شورلت هم روی ماشیناش نصب می کرد.امروزه با تکنولوژی GDi که نوع پاشش سوخت رو تغییر دادن اسب بخار ماشینهارو بردن بالاتر که یه حرکت مثبته.اما متوسل شدن به توربو عمر موتور رو کم می کنه و هزینه های سرویسهای نگهداری خودرو رو بالا می بره.از جمله باس حتما بنزین سوپر بزنی،روغن گران قیمت و خاص بریزی تو موتور.ولی هیچ کدوم ازین دردسرهارو یه ماشین تنفس طبیعی مثل تویوتا و هیوندا نداره.من خودم ارزونترین روغن موتور رو توی هایلوکس میریزم و تا حالا که 180هزارتا کار کرده آخ نگفته.

    نیما نیما (23 آبان 1395 ساعت 01:22)

    لکسوس nx200t ساخت کارخانه تویوتا و توربو می باشد

  • عاشق جوکه عاشق جوکه (19 آبان 1395 ساعت 20:30)

    خوش بحال اونایی که پولشو دارن و میخرن، من عاشق این ماشینم، ولی نمیتونم بخرم:(