1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط فروش ویژه نگین خودرو در پاییز

شرایط فروش ویژه نگین خودرو در پاییز

30 شهریور 1394
  • 0

 شرایط فروش ویژه نگین  خودرو در پاییز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو؛ همزمان با اتمام ماه شهریور و آغاز فصل هزار رنگ پاییز، نماینده رسمی RENAULT طرح فروش ویژه ای را آغاز کرد.

شکوهی ضمن اعلام آغاز شرایط ویژه فروش محصولات رنو در فصل پاییز تصریح کرد: نگین خودرو در این طرح محصولات خود را با روش های فروش نقدی، اقساطی، مشارکتی و با شرایط بسیار جذاب و بی سابقه ای عرضه می کند.

رنو داستر برای نخستین بار به صورت تحویل فوری به بازار عرضه می شود

مدیر بازاریابی نگین خودرو در ادامه افزود: داستر در فروش نقدی از تخفیف ۶ میلیون تومانی بهره می برد و قیمت خرید نقدی این محصول ۹۲ میلیون تومان اعلام شده است. رنو داستر در فروش اقساطی با تسهیلات ۴۸ میلیونی عرضه شده و خریداران می توانند در دوره ۱۲ ماهه اقدام به بازپرداخت بدون بهره نمایند. این میزان تسهیلات با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز ارائه می شود.

شکوهی همچنین اعلام کرد: رنو فلوئنس دستی، با قیمت خرید نقدی ۷۸ میلیونی به فروش می رسد.

فلوئنس تنها خودروی اروپایی است که با ظرفیت موتور 2000 سی سی و گیربکس دستی 6 سرعته به بازار عرضه می شود و در روش اقساطی این خودرو با بهره بردن از تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی و با دور بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه عرضه می شود.

اسکالا کروک، اسکالا هاچ بک 2000 و 1600 سی سی، سفران 2500 و 2000 سی سی، داستر 4WD اتوماتیک و سیمبل از جمله دیگر محصولات این برند است که در این طرح فروش ویژه به بازار عرضه خواهند شد.

مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو با بیان اینکه خودرو ها به صورت 20 و 30 روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد اعلام کرد: قیمت اعلام شده برای تمامی محصولات قطعی است و هم اکنون این فرصت برای مشتریان رنو فراهم شده است تا بتوانند مالک این خودرو شده و از رانندگی با آن لذت ببرند.

شکوهی تصریح کرد: در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با 5 سال و یا 150 هزار کیلومتر گارانتی عرضه می شود .

هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل نمایند.

 شرایط فروش ویژه نگین  خودرو در پاییز

 شرایط فروش ویژه نگین  خودرو در پاییز



نظرات