1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. تنها یک هفته تا پایان فروش تابستانه محصولات میتسوبیشی

تنها یک هفته تا پایان فروش تابستانه محصولات میتسوبیشی

25 مرداد 1395
  • 1

شرکت آرین موتور پویا، نماینده رسمی Mitsubishi ژاپن در ایران، که از اواخر تیر ماه طرح فروش ویژه تابستانه خود را با هدف تکریم مشتریان آغاز کرده بود اعلام نمود این کمپین تا پایان مرداد ادامه داشته و پس از آن تمدید نخواهد شد.

در این طرح فروش، کلیه محصولات این برند با اصالت ژاپنی، با شرایط ویژه عرضه می شوند. علاقه مندان به این برند با کیفیت ژاپنی می توانند تا پایان مرداد ماه با خرید هر یک از محصولات Mitsubishi از شانس برنده شدن در قرعه کشی سفر به سنگاپور با یک همراه برخوردار شوند.

در طرح فروش ویژه تابستانه، شرایط فروش نقدی و اقساطی جهت هر 4 خودرو Outlander، ASX، Lancer و Mirage ارائه شده است که در فروش نقدی، مشتریان می توانند از تخفیف نقدی تا سقف 3% ارزش خودرو بهره مند شوند و در فروش اقساطی نیز از وام تا سقف 800 میلیون ریال با دوره بازپرداخت 12، 15 و 24 ماهه استفاده کنند. کلیه محصولات مدل 2016 غیر از Mirage، نرخ بهره در تسهیلات 12 ماهه، جهت رفاه مشتریان، صفر در نظر گرفته شده است که در مورد خودرو میراژ دوره بازپرداخت 15 ماهه بدون بهره ارائه شده است و امکان ارائه اقساط به صورت 2 ماهه نیز وجود دارد. همچنین در خصوص خودروی Outlander 2015 دوره بازپرداخت وام به صورت 24 ماهه بدون بهره است.

زمان تحویل محصولات از 15 روز کاری تا 90 روز کاری می باشد و کلیه خودروها از گارانتی 5 سال و یا 150.000 کیلومتر بهره می برند.

 فروش تابستانه محصولات میتسوبیشی

 فروش تابستانه محصولات میتسوبیشی



نظرات

  • علی علی (25 مرداد 1395 ساعت 18:46)

    متاسفانه آرین موتور برای گمراهی از واژه " اصالت ژاپنی" استفاده می کند . محصولات این شرکت همه تایلندی و سنگاپوری هستند و مشتری زمانی متوجه می شود که خودرو را تحویل گرفته و دیگر کاری از دستش بر نمی آید .