1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط فروش لیفان 820 – اسفند 94

شرایط فروش لیفان 820 – اسفند 94

2 اسفند 1394
  • 0

لیفان 820 اولین خودروی لوکس شرکت لیفان موتورز چین که از آن به عنوان رقیب جدی خودروهای چینی کشور یاد می‌شود به بازار می‌آید.

شرکت لیفان به منظور حصول اطمینان از کیفیت و دوام 820 تست های فراوانی را چه در پروسه پیش از تولید خودرو و چه پس از آن در نظر گرفته است که در این مطلب به صورت خلاصه آن را مرور می کنیم.

براساس این گزارش، کیفیت خودروها معمولاً از 3 منظر قابل بررسی است:

1) عملکرد، که به بررسی شتاب، کشش موتور، فرمان پذیری و ... می پردازد.

2) امنیت و سطح فنی، که در آن سیستم های ایمنی و تجهیزات به کار رفته در خودرو مورد بررسی قرار می گیرد.

3) و در نهایت دوام که عملکرد خودرو و کیفیت قطعات به کار رفته در آن در طول زمان است.

این گزارش می افزاید: به ادعای شرکت لیفان برای تولید محصول820 زنجیره تامین شرکت تحول اساسی را به خود دیده و تمام قطعات و اجزای تشکیل دهنده خودرو چه در کارخانه مادر و چه در شرکت لیفان مورد تست و ارزیابی قرار گرفته است.

تامین قطعات لیفان820 به عهده قطعه سازان نام آشنای جهان است که می توان از آنها به شرکتDSI استرالیا، Bosch آلمان، JTERT ژاپن در تهیه سیستم های دینامیک و پایداری الکترونیکی، TAKATA ژاپن در تهیه کیسه های هوا، Valeo فرانسه برای سیستم های تهویه، HUF آلمان در قفل مرکزی و Dayco آمریکا در تهیه تسمه تایم و قطعات درگیر با آن اشاره کرد.

در حین تولید نیز شرکت لیفان بازرسی های سخت گیرانه ای وضع کرده که حذف کامل قطعات معیوب از پروسه تولید (به جای دوباره کاری و بازگرداندن به خط) یکی از آنهاست. شرکت لیفان در فرآیند تولید از روبات های پیشرفته ای استفاده کرده که بیشتر آنها ساخت شرکت KUKA آلمان می باشد که یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه است.

تستهای انجام شده به همین جا ختم نمی شود، پس از تولید خودرو و به منظور بررسی سطح کیفی و فنی خودرو باید آن را مورد ارزیابی قرار داد. به این منظور خودرو لیفان 820 مسیر 350،000 کیلومتری را در سرمای بسیار زیاد تا گرمای بالا پیموده است، تستهای جاده ای با محوریت قابلیت اطمینان خودروی تولید شده امر ضروری در صنعت خودروسازی می باشد.

جالب است بدانید که شرکت لیفان سرمایه گذاری 30 میلیون یوانی به منظور توسعه و شبیه سازی سایت تست خودرویی خود کرده است.

بنابر این گزارش، محصول 820 آزمایش هایی نظیر حرکت با سرعت محدود در مسیر 30.000 کیلومتری، تست عملکرد ایربگ خودرو در سرعت 60 کیلومتر بر ساعت، پیمودن 5430 متر با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت و همچنین تست 120.000 کیلومتر در روسیه و ایران را پشت سر گذاشته است.

بازار روسیه و ایران از مهمترین بازارهای صادراتی لیفان است و این شرکت به منظور حصول اطمینان از عملکرد مناسب خودروی 820 در جاده های این دو کشور به بررسی عملکرد این خودرو در جاده های برفی و یخ زده روسیه و دمای 40 درجه زیر صفر و همچنین جاده های گرم با دمای 45 درجه بالاتر از صفر ایران پرداخته که به ادعای لیفان سیستم های خنک کننده موتور و گیربکس عملکرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشته است.

شرایط فروش لیفان 820 - اسفند 94 :

 شرایط فروش لیفان 820 – اسفند 94

 شرایط فروش لیفان 820 – اسفند 94



نظرات