1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. کیا سراتو سایپا،یک خودرو ایده آل

کیا سراتو سایپا،یک خودرو ایده آل

1 آذر 1395
  • 9

سراتو خودرویی زیبا و با پرستیژ خودرو سراتو تمام خواسته های مشتری را برآورده می کند و با ایمنی و امکانات رفاهی استاندارد و با هندلینگ عالی لذت رانندگی را به ارمغان آورده است.

خودرو کیا سراتو محصول استثنائی از گروه خودروسازی سایپا است که در دو مدل اتومات و دنده ای با موتور قدرتمند 1600 و 2000 سی سی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

این محصول لوکس یک خودرو ایده آل با امکانات کامل می باشد و در کنار امکانات فوق العاده خود از مصرف سوخت 6/6برای مدل دنده ای و 7/9 برای مدل اتومات خود بهره می برد.

گروه خودرو سازی سایپا سراتوهای تولیدی خود را به روش مونتاژ یا CKD عرضه می‌کند و نسخه 1600 سی‌سی قادر به تولید 124 اسب بخار با گشتاور 156 نیوتن‌متر است و با گیربکس 5+1 دنده دستی به مشتریان تحویل داده می‌شود.

نسخه اتوماتیک سراتوی سایپا، به موتور 2000 سی‌سی 156 اسب‌بخاری و گشتاور 194 نیوتن متری مجهز است. این موتور به یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک و تیپ‌ترونیک متصل شده که قدرت را به چرخ‌های جلو خودرو می‌رساند.

همچنین دیگر خبری از رینگ 17 اینچی نیست و رینگ 16 اینچی آلومینیومی برای نسخه اتوماتیک و 15 اینچی فولادی برای نسخه دنده‌ای جایگزین شده است. در اصل سیستم تعلیق و لاستیک خودرو برمنبای Poor Road Version طراحی شده است که سازگاری بیشتری با جاده‌های ایران دارد.

از دیگر مشخصات فنی سراتو که این خودرو را از سایر خودرو های کلاس c در رنج قیمتی 75 الی 100 میلیون تومان متمایز می کند، علاوه بر کم صدایی کابین در حین رانندگی، تجهیزات ایمنی و رفاهی است که حس و لذت رانندگی را به سرنشینان و راننده القاء می کند.

گفتنی است شرایط ویژه فروش نقدی و اعتباری این خودرو در دو کلاس 1600 و 2000 سی سی آغاز شده و علاقمندان می توانند جهت اطلاع بیشتر علاوه بر مراجعه به نمایندگی های فروش گروه سایپا در سراسر کشور، به نشانی اینترنتی www.Saipagroup.ir مراجعه نمایند.

منبع: سایپا نیوز



نظرات

  • مازیار مازیار (3 آذر 1395 ساعت 09:23)

    این محصول لوکس؟؟؟؟!!!!!!!!! آیا واقعا معتقدید سراتو یک خودروی لوکس است؟ فول آپشن کره ای سراتو هم در رده خودرو های لوکس نیست چه برسه به سراتوی سایپا که کلی از امکاناتش حذف شده. واقعا تعریفتان از خودروی لوکس چیست؟

  • مهدی مهدی (2 آذر 1395 ساعت 11:41)

    سلام
    حذف سانروف ، قابلیت دنده پشت فرمان، رینگ و جالب تر از همه کاسه ای شدن ترمز های عقب و کیفیت داخلی سازی (که بر همگان معلوم است) و امتیازهای دولتی برای تولید خودرویی که تا مدتی پیش وارداتی بود در کاهش قیمت هنری نیست. به نظر من از اینم باید ارزونتر میشد. حیف که ارزان سازی را با کاهش کیفیت و کم کردن آپشن ها اشتباه گرفتیم.
    به قول معروف: آهای مدیران خودروسازی ، این راه که میروید به ترکستان است.

  • محمد حسن محمد حسن (2 آذر 1395 ساعت 10:50)

    کلی هم از امکاناتش حذف شده
    یه مقاله بود مقایسه ی سراتو مونتاژی با سراتو وارداتی . اونو بخونید متوجه می شید

  • داود داود (1 آذر 1395 ساعت 22:32)

    دقیقا همه چی رو بر عکس گفته . کابین پرصدا .کمکهای سفت و خشک که به درد جاده های ایران نمیخوره .ترمز گیری ضعیف ومصرف سوخت بالا و غیره

  • محمد محمد (1 آذر 1395 ساعت 21:33)

    نسخه جدید این ماشین اومده و نسبتا خوبه و مورد استقبال منظورم نسخه 2015 این ماشین هست و این نسخه یکی از بد بخر ترین مدلهاش هست که سایپا تولید میکنه بگم یک ماشین آشغال به تمام معنا کلا سایپا علاقه خاصی به تولید ماشین های از رده خارج کمپانی های دیگه داره اونم با حذف کلی آپشن دیگه

  • محمد محمد (1 آذر 1395 ساعت 21:30)

    سراتو مدل 2008 که در ایران هم بازار خوبی نداشت رو سایپا آورده مونتاژ کرده ، فاتحه اش هم خواند ، صندلی چرمی رینگ و غیره داخل همه اش دست برده، درش هم که باز میکنی بوی سایپا میاد! پول نگیرید و تبلیغ نکنید واسه این محصولات آشغال و مال چند سال پیش لطفا

  • محمد محمد (1 آذر 1395 ساعت 18:53)

    سراتو مدل 2008 که در ایران هم بازار خوبی نداشت رو سایپا آورده مونتاژ کرده ، فاتحه اش هم خواند ، صندلی چرمی رینگ و غیره داخل همه اش دست برده، درش هم که باز میکنی بوی سایپا میاد! پول نگیرید و تبلیغ نکنید واسه این محصولات آشغال و مال چند سال پیش لطفا

  • جواد جواد (1 آذر 1395 ساعت 17:20)

    سراتو1600درهیچ نمایندگی وجود ندارد.
    لطفا شما که خبر را چاپ کرده اید آدرس نمایندگی های عرضه کننده را بدهید.

  • علی علی (1 آذر 1395 ساعت 14:19)

    همچین نوشتین کیا سراتو سایپا ، انگار که سایپا اونو ساخته ! کلمه سایپا اینجا زیادی هست . تازه سراتو کیا کجا ، سراتو مونتاژی سایپا کجا !