1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. شرایط فروش جدید خودروهای نیسان از سوی شرکت جهان نوین آریا اعلام شد

شرایط فروش جدید خودروهای نیسان از سوی شرکت جهان نوین آریا اعلام شد

1 اسفند 1395
  • 1

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ژاپن در ایران، فروش ۶٠ روزه خودروهای جوک و ایکس‌تریل را با تخفیف‌های استثنایی آغاز کرد. بر مبنای شرایط جدید فروش این شرکت، مشتریان می‌توانند مبلغ خودرو را در سه مرحله پرداخته و از تخفیف نقدی قابل توجهی نیز بهره‌مند شوند.

فروش نقدی و تحویل ۶۰ روزه نیسان ایکس‌تریل، با ۱۵ میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته شده است. مشتریان متقاضی می‌توانند ۸۸ میلیون تومان (در زمان ثبت‌نام) و ۸۰ میلیون تومان (۳۰ روز پس از ثبت‌نام) و ۶۵ میلیون تومان (۶۰ روز پس از ثبت‌نام) پرداخت کنند.

مشتریان گرامی می‌توانند در طرح فروش اقساطی نیسان ایکس‌تریل، ۶ میلیون تومان تحفیف از شرکت جهان نوین آریا دریافت کنند. فروش اقساطی در دو مرحله پرداخت ۷۲ میلیون تومان (در زمان ثبت‌نام) و ۷۰ میلیون تومان (۳۰ روز پس از ثبت‌نام) و ۱۰۰ میلیون تومان وام بدون بهره‌ فعال است.

شرایط فروش و تخفیف‌های قابل توجه تیپ‌های خودروی کراس‌اوور نیسان جوک با تحویل ۶۰ روزه نیز دارای شرایط فروش زیر هستند:

نیسان جوک اسپورت با قیمت ۱۷۲ میلیون تومان شامل تخفیف ۴ میلیون تومان می‌شود و در سه پرداخت ۷۲ (در زمان ثبت‌نام)، ۵۰ (چک با سررسید ۳۰ روزه) و ۴۶ میلیون (چک با سررسید ۶۰ روزه) فعال است.

نیسان جوک پلاتینیوم با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان شامل تخفیف ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌شود و در سه پرداخت ۶۵ میلیون (در زمان ثبت‌نام)، ۴۰ میلیون (چک با سررسید ۳۰ روزه) و ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (چک با سررسید ۶۰ روزه) فعال است.

نیسان جوک اسکای‌پک با قیمت ۱۲۷ میلیون تومان شامل تخفیف ۳ میلیون می‌شود و در سه پرداخت ۴۷ میلیون (در زمان ثبت‌نام)، ۴۰ میلیون (چک با سررسید ۳۰ روزه) و ۳۷ میلیون تومان (چک با سررسید ۶۰ روزه) فعال است.


شرایط جدید فروش خودروهای نیسان از سوی شرکت جهان نوین آریا اعلام شد

شایان ذکر است بر اساس آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، عرضه‌کنندگان خودرو برای فروش‌های با زمان تحویل بیش از یک ماه خود موظف به اخذ مجوز از وزارت صنعت معدن و تجارت هستند. جهان نوین آریا از نخستین شرکت‌هایی‌ست که موفق به اخذ این مجوز از وزارتخانه مذکور شده است.

گفتنی‌ست، تمامی قیمت‌های اعلام شده قطعی بوده و تا زمان تحویل مشمول هیچ افزایشی نمی‌شود. همچنین کلیه هزینه‌های شماره‌گذاری، مالیات بر ارزش افزوده و بیمه شخص ثالث در قیمت خودرو لحاظ شده است.

امکان خرید ۶۰ روزه از طریق هر ۴ شعبه جهان نوین آریا در تهران (ایرانشهر، میرزای شیرازی، آجودانیه و نیاوران) و همچنین ١٠ نمایندگی مجاز این شرکت در سراسر کشور فراهم است.



نظرات

  • فرزاد فرزاد (1 اسفند 1395 ساعت 09:56)

    تنها موضوعی که ذهن آدم رو قلقلک میده قرار دادن این تخفیف های چند میلیونیه!
    همه چیزمون به همه چیزمون میاد چون هردمبیله!